مدیریت شهری

شهرک خودرو برای همه رسته‌های صنف خودرو مناسب است

مجری شهرک خودرو قم:

مجری شهرک خودرو قم با اشاره به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در ساخت واحدهای شهرک خودرو گفت: شهرک خودرو برای همه رسته‌های صنف خودرو مناسب است.
به گزارش ندای قم به نقل از شهرنیوز، کسری امیری راد در حاشیه بازدید محسن صادقی امینی، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از شهرک خودرو، در خصوص فلسفه ساخت شهرک خودرویی اظهار کرد: از زمان‌های قدیم عُرف بر این بود که محله‌های بازار جدا از محله‌های مسکونی باشد که متأسفانه این امر به‌مرور فراموش شد.
وی ادامه داد: با وجود اینکه کاسبان خدمات خودرویی افراد شریف و زحمت کشی هستند؛ ولی نوع شغل آن‌ها باعث به‌هم‌خوردن زیبایی بصری ورودی شهرها است و علاوه بر این مشاغل خدمات خودرویی ناخواسته باعث سلب آسایش شهروندان می‌شود لازم بود که در محلی جدا از بافت مسکونی تجمیع شوند.
امیری راد افزود: شهرک‌های خودروی مزیت‌هایی دارند که از آن جمله می‌توان به تجمیع همه خدمات در یک منطقه و دردسترس‌بودن آن اشاره داشت که این کار باعث آسایش خدمات گیرندگان می‌شود.
وی ابراز داشت: مغازه‌ها در چند قالب و متراژ متفاوت برای رسته‌های مختلف صنف خودرو ساخته شده از جمله مغازه‌هایی برای کار نمایشگاهی با متراژ بالا و بعضاً با گنجایش تا ۳۲ خودور که شامل قسمت نمایشگاهی مسقف، حیاط همچنین قسمت اداری است.
مجری شهرک خودرو قم تأکید کرد: همچنین مغازه‌هایی برای کارهای خدمات خودرویی مثل مکانیکی، جلوبندی‌سازی و رسته‌های مشابه ساخته شده که به دلیل نوع نیاز متراژ کمتر از مغازه‌های نمایشگاهی است که دارای چاله‌سرویس است.
وی ادامه داد: این نوع مغازه‌ها معمولاً گنجایش ۴ خودرو هم زمان را دارا است که از این چهار خودرو ۲ خودرو داخل مغازه و ۲ خودرو دیگر مقابل مغازه است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/btua

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا