مدیریت شهری

شهردار قم شهادت سید هاشم صفی‌الدین را تسلیت گفت

با صدور پیامی:

شهردار قم با صدور پیامی شهادت مجاهد جبهه مقاومت و یکی از رهبران حزب‌الله لبنان حجت‌الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی‌الدین را تسلیت گفت.
و مَنْ يُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيُقْتَلْ أَوْ يَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِيهِ أَجْرًا عَظِيمًا : و هر که در راه خدا بجنگد و کشته شود، یا بر دشمن پیروز گردد، پس پاداش بزرگی به او خواهیم داد. ( آیه ۷۴ سوره نساء)
پیکر پاک و مطهر رزمنده بزرگ و مجاهد جان بر کف حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی‌الدین پس از گذشت روزها در کنار سایر هم‌رزمان عزیز و غیورش آشکار گردید.
این همراه همیشگی رهبران مقاومت و سید بزرگوار و مجاهد کلیر شهید سید حسن نصرالله تنها پس از چند روز به یاران شهیدش پیوست اما خوی وحشی‌گری رژیم سفاک و سگ‌هار آمریکا در منطقه اجازه امداد رسانی نداد.
دشمن سفاک بشریت و انسانیت در هفته‌های اخیر هر جنایتی که توانسته در لبنان انجام داده است و به بهانه‌های واهی آتش نفرت و کینه را نه در میدان رزم که بر سر زنان و کودکان و بیمارستان‌ها فروریخته است.
اما چه کسی است که نداند نتیجه این همه ظلم چیزی جز شکست نیست.
به برکت خون سید هاشم صفی‌الدین و همرزمانش هر لحظه و هر روز ده‌ها، صدها و هزاران نفر در سراسر جهان با مکتب مقاومت و آرمان‌های آن آشنا می‌شوند تا حزب‌الله نه به عنوان یک گروه شبه نظامی تعریف شده توسط رسانه‌های صهیونیستی که با جایگاه محکم و ایستاده حقیقی خود برای مقابله با ظالم شناخته شود؛ جنبشی که از ابتدا تا همیشه برای مقابله با غاصبان به مال و خاک مسلمین و همه مظلومان سرپا ایستاده و لحظه‌ای از حرکت نمی‌ایستد.
اینجانب شهادت این مجاهد و رزمنده جان بر کف و سایر همرزمانش را به محضر بقیه الله الاعظم ارواحنافداه،‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه دوستداران جبهه مقاومت تسلیت عرض می‌ نمایم و از خداوند متعال پیروزی رزمندگان اسلام و محور مقاومت در جبهه حق علیه باطل را مسالت دارم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/jep9

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا