مدیریت شهریویژه

شهرداری قم از خدوم‌ترین ارگان‌های استان است

عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد:

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری قم از جمله خدوم‌ترین و موفق‌ترین ارگان‌ها است.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری ،حسن طلایی در گفت و گویی اشاره به مطرح شدن مسائل مختلفی نسبت به عملکرد شهرداری قم اظهار کرد: شهرداری قم از خدوم‌ترین ارگان‌های استان است که با تعدد وظایف و پیچیدگی مسائل توانسته عملکرد نسبتا موفقی از خود به جای بگذارد.
وی افزود: در هر عرصه خدماتی، ترافیکی، عمرانی و فرهنگی که وارد شویم، رد پایی از خدمات بی شائبه مجموعه شهرداری قم می‌بینیم که نتیجه زحمات بیش از 6 هزار کارمند، کارگر و نیروهای این مجموعه است.
عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه برخی اختلاف نظرها نباید منجر به دلسردی نیروها و دستگاه‌های خدوم شود گفت: به سهم خود از زحمات تمامی عناصر این مجموعه از کارگران، باغ‌بان‎ها، پاکبان‌ها، مهندسان، پژوهشگران، کارمندان، مدیران و در راس آنها شهردار محترم کلانشهر قم قدردانی می‌کنم.
برخی مراقب دلسردی خادمان شهر باشند
طلایی با تاکید بر اینکه مخالفت‌هایی که با مجموعه شهرداری قم صورت می‌گیرد، از برخی اختلاف نظرهای شخصی است اظهار داشت: در شاخص‌های علمی وضعیت شهرداری قم نسبت به دیگر کلانشهرها وضعیتی شایسته تقدیر بوده و اگر خدمات شهرداری قم حتی در مدت کوتاهی متوقف شود، قطعا زندگی در شهر دچار اخلال خواهد شد.
وی گفت: برخی بگومگوها در هفته‌های اخیر منجر شده که مطالبی نسبت به مجموعه شهرداری قم مطرح شود که خالی از اعتبار علمی و کارشناسی است و می‌تواند موجب دلسردی نیروهای خدوم شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/vxq2

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا