مدیریت شهری

شناسایی ۴۰۰ مرکز غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم مطرح کرد:

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: حدود ۴۰۰ مرکز غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک در قم شناسایی و تعداد قابل توجهی از آن‌ها تعطیل شدند.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری،سید عبدالله میرابراهیمی در گفت‌وگویی با اشاره به افزایش سالانه حریق گاراژ ضایعاتی در سطح شهر اظهار کرد: به منظور پیشگیری از مشکلات حریق گاراژهای ضایعاتی به دنبال ارتقا خدمات ایمنی و امنیتی و افزایش ضریب ایمنی در سطح شهر هستیم.

وی با تاکید بر اینکه گاراژهای غیرمجاز جمع‌آوری پسماند در سطح شهر باید به شهرک بازیافت منتقل شوند، افزود: نظارت دستگاه‌های متولی باعث کاهش دغدغه‌های محیط زیستی و بهداشت جامعه شده و نگرانی‌های امنیتی را رفع کرده و موجب بهبود وضعیت سیما و منظر شهر می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه اقتصاد شهر تحت تأثیر پسماندهای نا زیبا و آلوده است، ابراز کرد: وجود این مراکز غیر مجاز در محلات شهر باعث افت ارزش املاک مجاور می‌شود.

میرابراهیمی از شناسایی ۴۰۰ گاراژ فعال در سطح شهر در سال گذشته خبر داد و گفت: تصمیماتی برای برای واگذاری اراضی موجود به فعالین این شغل گرفته شد تا گاراژهایی که از تغییر کاربری پارکینگ و باغ‌های خانه‌های مسکونی شکل گرفته، حذف شود.

وی در پایان اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده گاراژهای ضایعاتی فعال در سطح شهر با سامانه ۱۳۷ مردمی تماس گرفته و اعلام کنند تا کمترین زمان این گاراژها شناسایی، تعیین تکلیف شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/i1mp

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا