مدیریت شهریویژه

سرویس مدارس به هیچ وجه در دستورجلسه فوق العاده شورا نبوده است

توضیح عضو شورای اسلامی شهر قم درباره حواشی امروز جلسه فوق العاده؛

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در برگزاری جلسات فوق العاده عرف مبنی بر هماهنگی قبلی با اعضا است که جلسه فوق العاده امروز هماهنگ نشد.
حسن طلایی در گفت و گو با ندای قم با اشاره به حواشی جلسه رسمی امروز شورای اسلامی شهر قم در ساختمان شهید زین الدین تصریح کرد: بنده در مرخصی یک هفته ای هستم و به همین دلیل در جلسه فوق العاده حضور پیدا نکردم.
وی افزود: در تمام دوره های شورا عرف بر این بوده که هیئت رئیسه برای برگزاری جلسه فوق العاده با اعضا هماهنگی می کردند نه اینکه تصمیم یکجانبه صورت بپذیرد.
این عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه شان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر باید حفظ شود گفت: نامه مبنی بر دعوت به جلسه یک نامه کلی بود و دستور جلسه تنها شامل دو مورد اصرار بر مصوبات قبلی شورا بود که میتوانست در فرصت های بعدی مطرح شود. دستور جلسه مرتبط با سرویس مدارس به صورت یکباره به این جلسه آمده و در نامه دعوت نامه به اعضای شورا این مطلب ذکر نشده بود.
دستور جلسه تنها حاوی دو مورد اصرار بر مصوبات بود
طلایی به مطرح شدن برخی حواشی درباره وی در جلسه شورای شهر اشاره کرد و اظهار داشت: چنین اتفاقاتی در شان شورای شهر قم نیست و اینهمه یکجانبه گرایی در طرح ادعاهایی که نیاز به اثبات قانونی دارد، با صرف دسترسی به تریبون ریاست شورا تعجب آور است!
وی گفت: در واقع برگزاری جلسه فوق العاده پاسخی به انتقادات برای تعطیلی دو هفته ای شورای شهر قم بود که میتوانست با همراهی و هماهنگی بهتری با تمام اعضا صورت پذیرد.
طلایی تاکید کرد: دستور جلسه تنها حاوی دو مورد اصرار بر مصوبات بودودستوردیگری نداشته است.

عضو شورای اسلامی شهر قم درپایان بیان داشت بررسی سرویس مدارس در دستور کار جلسه فوق العاده نبوده است و بیان این موضوع بیشتر برای تشویش اذهان عمومی بوده است و ما به هیچ وجه به دنبال اخلال در امور شهر نیستیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/6umt

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا