شهردار قم گفت: سامانه ۱۳۷ بستر ارتباط دوسویه شهرداری و شهروندان است که باید این سامانه تقویت شود.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم ، دکتر سیدمرتضی سقائیاننژاد امروز در حاشیه بازدید از سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم اظهار کرد: پیامهای مردمی که در سامانه ۱۳۷ تکرار میشوند، همواره جمعبندی شده و از مشکلات مورد اشاره شهروندان تصاویر جامعی تهیه میشود.
به گفته وی، در جلسات شورای مدیران شهرداری قم این تصاویر به نمایش گذاشته میشوند و مجریان باید نسبت به دلایل بروز این مشکلات توضیح دهند.
شهردار قم خاطرنشان کرد: معمولاً یک هفته فرصت میدهیم تا مشکل مورد اشاره شهروندان برطرف شده و از مجریان میخواهیم که زمینه ایجاد و تکرار این مشکلات نیز اصلاح شود.
وی با بیان اینکه در این موارد برخورد سختگیرانهای وجود دارد، گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری قم نقش بسیار مهمی در پیگیری مطالبات شهروندان داشته و بستری برای ارتباط دوسویه میان مردم و مدیریت شهری است.
سقائیاننژاد با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات شهرداری را میتوان با این ارتباط دوطرفه حل کرد، اذعان کرد: ما دنبال مسائل پوپولیستی نیستیم و تصمیم ما کار واقعی برای مردم است و سامانه ۱۳۷ میتواند در این عرصه بسیار مؤثر باشد.
لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/vfew