مدیریت شهری

رژیم منحوس و غاصب صهیونیسم طبل پوشالی و رو به نابودی است

در پیام شهردار قم به مناسبت روز قدس مطرح شد؛

شهردار قم در پیامی ضمن دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: جنایات فجیع ماه‌های گذشته در نوار غزه نشان دیگری است از طبل پوشالی رژیمی منحوس، تهی و رو به نابودی که مژده می‌دهد کم شدن شر این حرامیان از صحنه تاریخ را.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری،متن پیام دکتر سقائیان نژاد به شرح زیر است:

قدس نمادی است از مظلومیت تاریخی ملتی قهرمان در مقابل ظلم و زیاده‌خواهی عمال رژیمی جعلی و اشغالگر که با عبور از اخلاق، انصاف و انسانیت، خوی پلشت خود را عیان ساختند و در مقابل چشم جهانیان وحشیانه به قتل و غارت و تجاوز در خاک غصبی ملت فلسطین پرداخته‌اند.

نه‌تنها مسلمین جهان، بلکه هر آن‌کس که شمه‌ای از آزادگی و جوانمردی در روح اوست، بر ماهیت اعمال وحشیانه این رژیم غاصب صحه می‌گذارد و بر مظلومیت فلسطینیان شهادت می‌دهد.

هرچند خوی وحشی این مستکبران هر روز  آشکارتر می‌شود و تقلای بی‌اثرشان برای نجات از این باتلاق نابودی بیشتر، آنچه امروز در پس چندین دهه قتل و غارت و جنایت اسرائیلیان در فلسطین اشغالی نمایان می‌شود، بازهم  تحقق وعده الهی در پیروزی نهایی مستضعفان بر ظالمان است و به نظاره نشستن هر روز زوال و نابودی این رژیم جعلی.

جنایات فجیع ماه‌های گذشته در نوار غزه و اقدامات ددمنشانه اخیر در به شهادت رساندن سربازان و سرداران جبهه مقاومت اسلامی، نشان دیگری است از طبل پوشالی رژیمی منحوس، تهی و رو به نابودی که مژده می‌دهد کم شدن شر این حرامیان از صحنه تاریخ را.

گرامی می‌داریم یاد و نام بنیان‌گذار کبير انقلاب اسلامی که با فهمی عمیق و درکی دقیق از جهان اسلام، روز قدس را برای یکپارچگی امت اسلامی در سراسر جهان مطرح نمود و امروز به پاس جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان جبهه‌ مقاومت اسلامی آزادی قدس شریف آرمانی است در آستانه تحقق و درود خدا بر تمامی شهدای این راه.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/3fus

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا