مدیریت شهریویژه

رسانه ها نقش غیرقابل انکاری درپیشبرد اهداف مدیریت شهری دارند

مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری قم دربازدید ازروزنامه «ایمان»:

مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری قم گفت : رسانه‌ها نقش غیر قابل انکاری در پیشبرد اقدامات و برنامه ها در حوزه مدیریت شهری دارند و همواره سعی شده است از ظرفیت همه رسانه های استان به نحومطلوب استفاده نماییم.
به گزارش ندای قم ،دکترمهدی کلانترزاده به مناسبت روزخبرنگاردربازدید ازروزنامه ایمان و پایگاه خبری ندای قم با تبریک این روزبه مدیران وخبرنگاران این رسانه و با گرامی داشت یادو خاطره دکترحسین عبداللهی مدیرمسئول فقید این روزنامه اظهارداشت: روزنامه ایمان بعنوان نخستین روزنامه استان قم ازگذشته تاکنون در حوزه مدیریت شهری دربخش انعکاس عملکردها وبیان مشکلات یکی از رسانه های پیشتاز و موثر استان می باشدو نگاه حرفه ای و اخلاق مدارانه همواره یاری رسان مجموعه مدیریت شهری دراداره شهر ورفع مشکلات بوده است.
وی افزود: با توجه به تاکید شهردارمحترم قم مبنی برتعامل وهمکاری با همه رسانه های استان همواره سعی نموده ایم بدون خط کشی از ظرفیت همه رسانه های استان در پیشبرد برنامه های مدیریت شهری استفاده نماییم.
کلانترزاده با بیان اینکه مجموعه بزرگ شهرداری قم با ماموریت های زیاد بدون مشکل وکاستی نیست بیان داشت:قدردان زحمات وتلاش های اصحاب رسانه و خبرنگاران هستیم چرا که با کمک و همراهی این عزیزان شهرداری قم دردوره مدیریت دکترسقاییان نژاد توانسته با اقداماتی که شایسته مردم فهیم قم است تحولات زیرساختی را دراین شهر ایجاد نماید که همگان برآن اتفاق نظر دارند و این به معنی نبوده مشکل و کاستی نیست وهمواره آماده شنیدن انتقاد سازنده و راهکارهای کابردی و عملیاتی برای رفع مشکلات شهری هستیم و از آن استقبال می کنیم.
وی تصریح کرد: هدف ازانعکاس اخبارو عملکردها به مردم افزایش امید وامید آفرینی درجامعه است تا شهروندان با اطلاع ازفعالیت های انجام شده بیش گذشته به آینده شهر وکشورخود امیدوارشوند.
مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری قم دربخش دیگری از انعقاد بیش از 10 هزار میلیارد ریال در 61 پروژه عمرانی درسال 1402 خبر داد و گفت: بیشترین قراردادها با 57 درصد فراوانی مربوط به احداث تقاطع، پل، تونل و خیابان بوده است.
کلانترزاده درپایان گفت: امسال امیدواریم چندین پروژه شاخص که سالهای زیاد است که شهروندان منتظر بهره برداری از آن هستند به سرانجام برسد.
قطار توسعه قم نباید متوقف شود
روح اله کرمانی نیزدراین بازدید گفت :دردوره مدیریت دکترسقاییان نژاد برشهرداری قم شاهد تحولات چشمگیری در ایجاد زیر ساخت های ترافیکی ، حمل و نقلی ، توسعه فضای سبزو اماکن تفریحی و توریستی ،بهبود سیما و منظر شهری و غیره بوده ایم وهرشهروند منصفی برآن اذعان دارد.
وی افزود: قطارتوسعه قم نباید متوقف شود وباید ازهمه ظرفیت های استانی و ملی برای رفع مشکلات شهرقم استفاده شود و اگرهم اعضای شورای شهر نظر ویا انتقادی به مجموعه مدیریت شهری دارند در جلسات مطرح و راهکارهای خود را ارائه دهند و اختلافات را به فضای بیرونی و رسانه ای نکشاند چرا که هیچ عایدی برای شهروشهروندان جزبروز اختلال دراجرای ماموریت ها نخواهد داشت.
قائم مقام مدیرمسئول وسردبیر روزنامه ایمان اضافه کرد: شهرقم با عقب ماندگی های انباشته ای ازگذشته مواجه است که امکان رفع همزمان مشکلات وجود دارد انتظارمی رودشورا همکاری و هم افزایی بیشتری با مجموعه مدیریت شهری داشته باشند و اجازه دهند شهردارمحترم گام به گام برنامه های ازپیش تعیین شده برای توسعه و آبادانی قم را عملیاتی نماید.
وی در پایان تاکید کرد: برخی محلات قدیمی شهر قم از جمله دروازه ری ، نوبهار ، جمکران و غیره علیرغم توسعه ای که در سال های گذشته در شهر قم رخ داده است همچنان در محرومیت به سر می برند ، انتظار می رود مدیریت شهری با نگاه متوازن تر به توسعه شهر درجهت آبادانی این محلات گام های بلندتری بردارند تا شهروندان این محلات هم طعم توسعه را بچشند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/17ae

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا