مدیریت شهریویژه

دو آزمون بزرگ برای استاندار جدید قم

یادداشتی ازدکترعلی محمدی عضو هیات علمی دانشگاه؛

قریب به 13 سال از احداث مونوریل و فرودگاه قم می گذرد چه دولت ها و استاندارهای که با وعده تکمیل مونوریل و فرودگاه به قم آمدند ،وعده دادند ورفتند اما هزار وعده خوبان یکی وفا نکرد.
اکنون که استاندار جدید با انرژی جوانی و روحیه جهادی توفیق خدمت در استان قم را پیدا کرده اند بار دیگر امید به تکمیل و بهره برداری از این دو پروژه بزرگ استان زنده شده است پروژه های که امروز به یک نماد نا امیدی و بی تدبیری از مدیریت ارشد کشور تبدیل شده است .
همه مسئولان استانی و ملی مرتبط که طی مدت کلنگ زنی این دوپروژه مهم و بعد آن تاکنون مسئولیت داشتند و گامی در جهت تکمیل آن برنداشته اند امروز باید پاسخگوی بلاتکلیفی این دو پروژه مهم باشند و در برابر هزینه های گزافی که انجام شده خود را مسئول بدانند وبه این سوال مهمی که در ذهن مردم و جوانان تداعی می کند چه پاسخ قانع کنند ه ای دارند. واقعا تکمیل این دو پروژه مهم استان وظیفه کیست چرا تاکنون بلاتکلیف رها شده است.
امیدواریم دکتر آقامیری استاندار جدید قم با روحیه جهادی و انقلابی که از او سراغ داریم سنت شکنی کنند و چهره شهرو استان را با بهره برداری از مونوریل و فرودگاه قم تغییر و امید را با اتمام این دو پروژه به مردم متدین و نجیب و شریف قم برگردانند .
جمله آخر خطاب به استاندار محترم این است شما که فرمودید مسئله غیر قابل حل در قم نداریم این از آن مسائل سختی است که منتظریم در آینده نه چندان دور نتیجه آن را ببینیم .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/a8iv

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا