مدیریت شهری

خللی در اجرای پروژه‌های ساخت پارکینگ به وجود نمی‌آید

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم :

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: اعتبارات درآمدهای مربوط به پارکینگ جایگزین در شهرداری قم تنها برای ساخت پارکینگ هزینه خواهد شد.
به گزارش ندای قم به نقل از شهرنیوز ،مجید محمدرضاخانی در یکصد چهل و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر که روزدوشنبه برگزار شد در خصوص لایحه اخذ مجوز برداشت مبلغ 1,000 میلیارد ریال برای مدت دو ماه از حساب مربوط به هزینه‌های ساخت پارکینگ جایگزین گفت: به منظور حفظ تراز مالی و برای تأمین نقدی ردیف بودجه از محل مازاد درآمد شهرداری، درخواست برداشت 100 میلیارد تومان از اعتبارات پارکینگ صورت گرفته است.
وی در خصوص هزینه‌کرد این مبلغ در موضوع تأمین اعتبار سهم شهرداری در بانک شهر افزود: تنها در دو ماه اخیر غیر از مباحث مربوط به حقوق و دستمزد و پرداخت هزینه‌های جاری و پیمانکاران، 380 میلیارد تومان از محل اعتبار نقدی شهرداری برای تأمین اعتبار سهم شهرداری در بانک شهر تأمین شده و اعتباری بیش از 160 میلیارد تومان به دنبال انجام تملکات پروژه شهدای دروازه ری به صورت نقدی مصرف شده است.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به الزام واریز نقدی افزایش سهام بانک شهر شهرداری قم در روزهای اخیر و با توجه به مصوبه‌های قبلی شورا، درخواست مجوز برداشت از این حساب را داشته است تا طی دو ماه آینده این اعتبار را از منابع دیگر جبران کند و بازگرداند.
رضاخانی با اشاره به نبود هرگونه هزینه از محل اعتبارات ساخت پارکینگ در سایر پروژه‌ها و هزینه‌های شهرداری، تصریح کرد: با مدیریت اجرایی پروژه‌های ساخت پارکینگ در سطح شهر، طی این فرصت دو ماهه خللی در اجرای عملیات عمرانی پروژه‌ها اتفاق نخواهد افتاد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/z18f

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا