مدیریت شهری

حرکت به سوی مکانیزه کردن مدیریت مالی

مدیرکل حسابرسی و امور مجامع شهرداری قم:

مدیرکل حسابرسی و امور مجامع شهرداری قم گفت: یکپارچه سازی اقدامات مالی سازمان‌های شهرداری قم در بستر فناوری های نوین با همکاری سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری قم در حال انجام است.
به گزارش ندای قم به نقل از شهر نیوز، مجید فتح الهی در گفت و گویی اظهار داشت: توجه به قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان که ابلاغیه آن در سال ۱۳۹۸ بوده و سال ۱۴۰۲ نهایی شده است، به عنوان یک ضرورت در روندهای مالی شهرداری قم شناخته شد چرا که شهرداری باید در بستر این قانون عمل کند.
وی افزود: بر همین اساس زیر سیستم سامانه مودیان مالیاتی در سامانه جامع مالی استقرار پیدا کرد.
مدیرکل حسابرسی و امور مجامع شهرداری قم با اشاره به مکانیزه کردن برخی از فرایندهای مالی افزود: گاهی اسناد مالی سازمان‌ها با یکدیگر ارتباط دارند که از فاوا تقاضا شد، بستر را در سامانه جامع مالی فراهم آورد تا بتوانیم برخی از فرایندها را مکانیزه کنیم.
مدیر امور مجامع شهرداری قم بیان کرد: پیگیری ادغام قانونی دو سازمان زیباسازی و پارک ها و فضای سبز از دیگر اقدامات بوده که تبدیل به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شده است و فرایند های مالی و قانونی با جدیت پیگیری می شود و افتتاح حساب انجام گرفته، مسئله اسناد حسابداری این دو سازمان هم پیگیری شده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/5b32

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا