مدیریت شهری

جشن‌های مردمی تا آخر سال در محلات ادامه دارد

مسئول اداره تبلیغات شهرداری قم مطرح کرد؛

مسئول اداره تبلیغات شهرداری قم گفت: تا پایان سال جاری در پنج شنبه ها در محلاتی که افتتاح پروژه خواهیم داشت، به منظور افزایش شادی و نشاط اجتماعی شاهد برگزاری جشن‌های مردمی خواهیم بود.

به گزارش ندای قم، عباس ذاکری در گفت‌وگویی در خصوص اقدامات شهرداری قم در ایام دهه فجر، اظهار کرد: در راستای جهاد تبیین و جهاد خدمت شهرداری قم برنامه‌ریزی افتتاح پروژه‌های شهری را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با میلاد حضرت زهرا(س)افتتاح ۲۱۸ پروژه شهری را در قم آغاز کرده‌ایم، مطرح کرد: این افتتاحیه‌ها تا نیمه شعبان ادامه دارد ولی در ایام دهه فجر با قدرت بیش‌تری دنبال خواهد کرد.

مسئول اداره تبلیغات شهرداری قم ادامه داد: همچنین  پنج‌شنبه ها تا پایان سال جاری، در محلاتی که افتتاح پروژه خواهیم داشت، شاهد برگزاری جشن‌های مردمی به منظور افزایش شادی و نشاط اجتماعی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در ایام نیمه شعبان آذین بندی ویژه شهر با تبلیغات شهری در دستور کار شهرداری قم قرار دارد، عنوان کرد: همچنین تلاش داریم در این تبلیغات از شعارهای محوری در سطح کشور استفاده کنیم.

ذاکری با اشاره به اینکه تقاضا داریم سازه‌ها و مکان‌های تبلیغاتی ادارات یکپارچه و یک دست شوند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری‌های ایجاد شده فضای بهتری در سطح شهر ایجاد شود و از فعالیت‌های چند وجهی پرهیز شود.

وی در پایان تصریح کرد: طی همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای راهپیمایی‌های ۲۲ و ۱۲ بهمن شهرداری قم آمادگی لازم برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب را دارد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/qi38

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا