مدیریت شهری

جایگاه قم همچنان ناشناخته است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم :

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر نقش مدیریت شهری در ایجاد هویت اسلامی انقلابی گفت: امروز مدیریت شهری تنها در حوزه مدیریتی و عمرانی شهر نقش نداشته و باید به نقش آن در مباحث فرهنگی نیز توجه کنیم تا احساس غرور به فرهنگ و تاریخ شهر قم را به شهروندان بازگردانیم.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم ،مصطفی ملایی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به حضور حضرت معصومه(س) در شهر قم و جایگاه این بانو در نزد ائمه اطهار(ع) اظهار داشت: شهر قم با حضور حضرت معصومه(س) جایگاه ویژه‌ای در کشور داشته و باید ازنظر فرهنگی نیز به‌صورت ویژه به آن بپردازیم.

وی با یادآوری فتنه‌های دشمنان به‌خصوص امریکا نسبت به ایران افزود: از زمان آغاز انقلاب، دشمنی آمریکا با ایران آشکار بوده و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و سفارت این کشور را باید انقلاب دوم نامید و نسبت به اهمیت و لزوم این اقدام در نزد جوانان و نوجوانان باید روشنگری کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم سپس به اهمیت توجه به هویت بخشی در بین نوجوانان و جوانان پرداخت و تصریح کرد: از یک سال گذشته سیاست‌های کمیسیون فرهنگی و شورای اسلامی شهر قم بر مبنای هویت بخشی به جوانان برنامه‌ریزی‌شده و اولویت نخست در مباحث فرهنگی در کشور باید هویت باشد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/r5u1

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا