مدیریت شهری

ثبت 1624 تماس با سامانه 137 شهرداری قم

همزمان با نیمه شعبان صورت گرفت؛

همزمان با نیمه شعبان، همشهریان، زائران و مسافران 1624 تماس با سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم در موضوعات مختلف داشتند.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم نیز مانند دیگر بخش‌های مجموعه شهرداری در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و افزایش خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نقش مهمی در این ایام داشت و به‌صورت 24 ساعته پاسخگوی همشهریان، زائران و مسافران بود.

در همین راستا همزمان با نیمه شعبان هزار و 624 تماس مردمی با موضوعات مختلف با سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم گرفته شد.

گفتنی است مسابقه 313 پلاک، مانیتورینگ اتوبوس‌ها در مسیر و آب‌گرفتگی بیشترین موضوعات مطرح‌شده با سامانه 137 شهرداری قم همزمان با نیمه شعبان بود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/pa7h

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا