مدیریت شهری

ثبت ۲۵ هزار نفرساعت حضور در جشنواره‌های ورزشی

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم:

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم از برگزاری ۲۵ هزار نفرساعت برنامه ورزشی و تفریحی با همکاری سپاه و بسیج خبر داد و گفت: این رویدادها با استقبال پرشور مردم در قالب مسابقات ورزشی، جشنواره‌های خانوادگی و نمایشگاه شهدای ورزشکار برگزار شد.
به گزارش ندای قم به نقل از شهرنیوز، سید محمد موسوی‌منش در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثار و از خودگذشتگی در جامعه گفت: در طول این هفته، برنامه‌های متنوع ورزشی و تفریحی با استقبال چشمگیر شهروندان برگزار شد که هدف ما تقویت نشاط اجتماعی و تحکیم ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه بود.
موسوی‌منش درباره برخی از مهم‌ترین این برنامه‌ها گفت: در روز ۱۲ اردیبهشت، مسابقات ورزشی ویژه دانش‌آموزان دبستان حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد که طی آن بیش از ۲ هزار نفر ساعت مشارکت داشتند.
وی افزود: در روز ۱۲ مرداد نیز مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت استان قم با مشارکت بیش از هزار نفر ساعت انجام شد.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم به دیگر برنامه‌های برگزار شده اشاره کرد و بیان داشت: یکی از رویدادهای شاخص، برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی ، بازی‌های بومی و محلی ویژه بانوان مساجد و محلات استان قم بود که در روز ۲۸ شهریور با مشارکت ۳۰۰ نفر ساعت برگزار شد.
وی همچنین از برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس و ایستگاه شهدای ورزشکار خبر داد و گفت: این نمایشگاه با همکاری سازمان تربیت بدنی سپاه پاسداران و با حضور ۲۵ هزار نفر ساعت از مردم از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر برپا شد و مورد استقبال ورزشکاران و جوانان قرار گرفت.
موسوی‌منش به همکاری‌های مشترک سازمان با سایر نهادها اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی نشاط شهروندی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز قم یکی از برنامه‌های موفق ما بود که در رشته تنیس روی میز ویژه بانوان در روز ۵ مهر با حضور ۵۰۰ نفر ساعت به انجام رسید.
وی همچنین از برگزاری مسابقات تیراندازی خانوادگی بین همکاران شهرداری خبر داد و گفت: این مسابقات در روز ۵ مهر با حضور ۷۵۰ نفر ساعت برگزار و به تقویت روحیه همدلی در بین همکاران کمک کرد.
موسوی‌منش با اشاره به مسابقات آمادگی جسمانی پیشکسوتان استان قم در هفت رده سنی اظهار کرد: این مسابقات در روز ۵ مهر به‌صورت مشترک با تربیت بدنی سپاه و هیات آمادگی جسمانی استان قم برگزار و ۵۰۰ نفر ساعت در آن شرکت کردند.
وی در ادامه به برگزاری مسابقات تفریحی ورزشی و ثبت رکورد در جشنواره کلیمه اشاره کرد و افزود: این جشنواره در روز ۵ مهر در میدان آستانه برگزار شد و بیش از ۱۰۰۰ نفر ساعت از شهروندان قم در آن مشارکت کردند.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی ورزشی شهرداری قم، همچنین از برگزاری مسابقات دارت و تیراندازی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز قم در روزهای ۵ و ۶ مهر خبر داد و بیان کرد: این مسابقات با حضور ۵۰۰ نفر ساعت در هرکدام از این رویدادها برگزار شد.
موسوی‌منش به برگزاری مسابقات قهرمانی موتورسواری سوپر اندروی استان قم در روز ۲۰ مهر اشاره کرد و گفت: این مسابقات با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و تربیت بدنی سپاه برگزار شد و ۱۰۰۰ نفر ساعت از ورزشکاران و علاقه‌مندان در این رقابت‌ها شرکت کردند.
وی در پایان با قدردانی از همکاری همه دستگاه‌های مرتبط برای برگزاری این رویدادها خاطرنشان کرد: هدف ما افزایش مشارکت شهروندان در فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و تقویت روحیه ایثار و مقاومت در جامعه است که در این مسیر موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌ایم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/2r4w

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا