مدیریت شهری

تلاش برای تملک غرف میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد:

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از پیگیری جدّی تملک و توافق‌ با متصرفین غرف واقع در میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری خبر داد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم ، علیرضا مظفری با اشاره به اهمیت ساماندهی میدان شهید مطهری برای مدیریت شهری اظهار داشت: پروژه تملک پلاک‌های باقیمانده میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری و پرداخت منافع متصرفین این مجموعه بزرگ، در راستای بهسازی معابر، رفع دغدغه‌های زیست‌محیطی، روان‌سازی تردد عمومی شهروندان، کاهش بار ترافیکی و  مرتفع شدن مشکلات چندین ساله این میدان با جدّیت دنبال می‌شود.

وی به اراده مجموعه مدیریت شهری جهت تعیین و تکلیف غرف باقی‌مانده میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری اشاره و ابراز کرد: اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات این میدان وجود دارد و از مالکان و متصرفان درخواست داریم در جهت تسریع فرآیند آزادسازی و واگذاری فضای تصرف‌شده با مجموعه سازمان میادین همکاری نمایند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: وضعیت بصری نامناسب میدان شهید مطهری و بافت فرسوده و ناایمن آن، نیازمند تعامل بیشتر و سرعت بخشیدن به فرآیند آزادسازی غرف باقی‌مانده بوده که نهایتاً اجرای پروژه‌هایی ازاین‌دست، سبب استفاده بهینه از فضای موجود و تبدیل آن به اماکن مطلوب و موردنیاز شهروندان خواهد شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/owkw

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا