مدیریت شهری

تقدیر از خدمات شهرداری و شهردار قم در ایام‌الله دهه فجر

از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم صورت گرفت ؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از خدمات شهرداری و شهردار قم در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن‌ماه تقدیر کرد.

به گزارش ندای قم ، در تقدیر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم از دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم آمده است:

آیین افتخارآمیز بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی به‌یادماندنی بیست و دوم بهمن‌ماه امسال در اقصی نقاط میهن اسلامی به‌ویژه شهر قیام و اقامه، قم سرافزار با حضور شکوهمند و معنادار ملت بزرگ ایران برگزار شد.

حضور گسترده، شاداب و پرنشاط جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی و اهتزاز پرچم همیشه برقرار جمهوری اسلامی در دستان پرمهر مردم عزیزمان، نور امید بر قلوب دلدادگان انقلاب و یاس را در اردوگاه استکبار و نظام سلطه به ارمغان آورد.

این حضور حماسه‌آفرین که حداقل در یک دهه گذشته بی‌مانند بود، همانند قصه‌ای شیرین تا سالیان طولانی در خاطرات خواهد ماند و حلاوت آن تا مدت‌ها دل‌ها را شاداب خواهد نمود.

ضمن سپاس از ذات اقدس الهی به سبب اعطای این همه عزت به ملت غیور ایران و شکرگزاری نعمت وجود مبارک ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) و خلق حماسه چهل و چهارم پیروزی انقلاب اسلامی، بدین‌وسیله از اقدامات مؤثر، کم‌نظیر و گسترده جنابعالی به‌عنوان “شهردار کلانشهر قم” در بسیج امکانات، مدیران و یاران انقلابی مجموعه خدوم شهرداری قم در برپایی باشکوه مراسم دهه فجر و راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن سال 1401 صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

دوام توفیقات جنابعالی را در ضل توجیهات حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/7n8a

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا