مدیریت شهری

تصویب تعرفه عوارض و بهای خدمات ۱۴۰۳ سازمان میادین

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد:

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری از تصویب دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات سال 1403 سازمان خبر داد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، محسن صادقی امینی با اشاره به تصویب دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات سال 1403 سازمان میادین اظهار داشت: تهیه و تدوین این دفترچه برابر با دستورالعمل ابلاغی عناوین عوارض و بهای خدمات قانون درآمدهای پایدار و هزینه‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور انجام شده است.

وی گفت: کلیات تعرفه پیشنهادی عوارض بهای خدمات و منابع درآمدی در سال ۱۴۰۳، با توجه به مواد قانونی نحوه واگذاری اماکن و میادین و غرف توزیع میوه و تره‌بار، سازمان را موظف به وصول و هزینه کرد بهای خدمات و عوارض در خصوص تعیین حق بهره‌برداری و واگذاری فروشگاه‌ها و غرف و ساماندهی منصوبات شهری نموده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری تصریح کرد: بهای خدمات پسماند و نگهداری فضای سبز میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی وفق ماده 26 دستورالعمل وزیر کشور محاسبه‌شده است و شامل نظافت، رُفت و روب، حمل زباله، جمع‌آوری پسماند، لایروبی انهار و نگهداری فضای سبز است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/0my3

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا