مدیریت شهری

تشکیل ستاد برگزاری برنامه‌های شهدای راه خدمت

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خبر داد:

در پی حادثه سقوط بالگرد ریاست جمهور و هیئت همراه، با دستور شهردار قم، ستاد برگزاری برنامه‌های شهدای راه خدمت در شهرداری قم تشکیل شد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، مهدی کلانترزاده با اشاره به دستور و تأکید شهردار قم در خصوص برنامه‌ریزی، هماهنگی، اجرا و پشتیبانی در شأن از مراسم و برنامه‌های مربوط به گرامیداشت شهدای حادثه سقوط بالگرد ریاست جمهوری و هیئت همراه، از تشکیل ستاد ویژه‌ای به این منظور خبر داد.

وی ادامه داد: اولین جلسه این ستاد با ریاست شهردار قم و با حضور معاونین خدمات شهری و محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک و برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، مدیر کل حوزه شهردار، مدیر ارتباطات مردمی و مدیر امور اجرایی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مدیر کل مالی شهرداری قم در نخستین ساعات پس از اعلام رسمی شهادت برگزار شد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل فضاسازی شهری با اهتزاز پرچم‌ها و نصب ریسه‌های مشکی در سطح شوارع، معابر و میادین شهر را از اقداماتی اولیه شهرداری قم عنوان کرد و افزود: با تلاش مجموعه معاونت خدمات شهری و همکاری مناطق هشتگانه، پس از اعلام رسمی خبر شهادت تغییر فضای شهر در دستور کار قرارگرفته است.

کلانترزاده طراحی و اکران تبلیغات محیطی در سازه‌های مختلف سطح شهر و چاپ و توزیع پوستر گرامیداشت شهدا با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و همکاری سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و سیما، منظر و فضای سبز شهری را از دیگر اقداماتی در حال اجرا در فضاسازی شهر قم اعلام کرد.

وی هم‌زمانی این حادثه با ایام پایانی دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا علیه‌السلام را یادآور شد و ادامه داد: تمامی برنامه‌های و مراسم جشن و نشاط شهروندی لغو شده و تمامی ساختمان‌ها و مراکز شهرداری قم در سازمان‌ها و مناطق هشتگانه نیز فضاسازی شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم آمادگی جهت اجرای مراسم و برنامه‌های بزرگداشت در شهر قم را از دیگر برنامه‌های شهرداری قم دانست و تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های ایستگاه‌های مردمی و مواکب، حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، گروه‌های جهادی، نهادها و دستگاه‌های اجرایی و اداری، بیوت مراجع معظم تقلید و … از دیگر اقدامات شهرداری قم در این ستاد خواهد بود.

کلانترزاده همچنین با اشاره به اعلام 5 روز عزای عمومی در کشور گفت: در این روزها تمامی امکان تفریحی زیر نظر شهرداری قم تعطیل خواهند بود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/zr40

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا