مدیریت شهری

تحقق ۱۳۵ درصدی درآمد شهرداری قم در نیمه نخست سال

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم خبرداد:

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: میزان درآمد پیش‌بینی شده برای نیمه نخست سال ۱۴۰۳ به صورت ۱۳۵ درصدی محقق شده است.
به گزارش ندای قم به نقل از شهر نیوز، محمد وحیدنیا در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد اظهار کرد: برای نیمه نخست سال جاری سه هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان درآمد نقدی پیش بینی شده بود که میزان ۳ هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان تحقق داشتیم.
وی افزود: همچنین در حوزه غیر نقدی پیش بینی تحقق درآمد هزار و ۲۵۰ میلیارد تومانی بود که با تحقق درآمد دو هزار و ۹۲۰ میلیارد تومانی، میزان ۲۳۳ درصد تحقق منابع را شاهد هستیم.
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: در مجموع بودجه شهرداری قم در حوزه درآمدی در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ به میزان ۱۳۵ درصد تحقق داشت.
وحیدنیا با اشاره به پیش بینی تحقق درآمد دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی اوراق مشارکت قطار شهری در نیمه نخست امسال افزود: برای نیمه دوم سال جاری کاری فشرده‌تر در حوزه درآمد خواهیم داشت.
وی به عملکرد مناطق شهرداری قم در این زمینه اشاره کرد و افزود: منطقه یک شهرداری قم میزان ۱۰۷ درصد، منطقه دو میزان ۷۸ درصد، منطقه سه میزان ۱۲۲ درصد، منطقه چهار میزان ۱۴۷ درصد، منطقه پنج میزان ۵۸ درصد، منطقه ۶ میزان ۹۰ درصد، منطقه هفت میزان ۳۸ درصد و منطقه هشت میزان ۱۶۰ درصد تحقق درآمد نقدی و غیر نقدی داشته‌اند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/vv8f

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا