مدیریت شهری

تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد منطقه ۲ در چهار ماه نخست سال

مدیر منطقه دو شهرداری قم خبر داد:

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: درآمد منطقه دو از ابتدای سال جاری تاکنون، به‌طور ۱۰۰ درصد محقق شده است و هیچ مشکلی در تحقق درآمد منطقه وجود ندارد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، سیدرضا حسینی در گفت‌وگویی با اشاره به بودجه منطقه دو در سال جاری، اظهار کرد: بودجه درآمدی منطقه در سال جاری ۵۰۰ میلیارد تومان است که ۱۸۰ میلیارد آن نقدی و ۳۲۰ میلیارد آن نیز غیرنقدی است.

وی از تحقق ۴۲ میلیارد تومان درآمد در هرماه خبر داد و افزود: درآمدهای نقدی و غیر نقدی با توجه به ماه‌های سال تقسیم‌شده که به‌طور میانگین در ماه ۱۵ میلیارد تومان از درآمدهای نقدی و ۲۷ میلیارد تومان از درآمدهای غیر نقدی محقق شود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم تصریح کرد: بودجه پیش‌بینی‌شده در سال جاری، ۴۳۵ میلیارد تومان است که ۱۹۲ میلیارد آن صرف هزینه‌های جاری و ۲۴۳ میلیارد آن به هزینه‌های عمرانی اختصاص پیدا کرده است.

حسینی از پیش‌بینی ۹۵ پروژه در بخش فنی و عمرانی خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴۸ پروژه با اعتبار ۱۱۸ میلیارد تومان در حوزه فنی و عمرانی ،۹ پروژه با اعتبار ۸۲ میلیارد تومان در بخش شهرسازی ،۳۳ پروژه با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان در بخش خدمات شهری و ۵ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در بخش پشتیبانی منطقه پیش‌بینی و در دستور کار قرار گرفته است.

وی عملکرد منطقه در سال گذشته را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: در مقایسه با عملکرد منطقه در سال گذشته، درآمد نقدی نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد و درآمد غیرنقدی منطقه ۲ نسبت به سال گذشته، ۳۱ درصد رشد داشته است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم در خصوص تحقق درآمدها در سال جاری، گفت: درآمد منطقه دو از ابتدای سال جاری تاکنون به‌طور ۱۰۰ درصد محقق شده است و هیچ مشکلی برای تحقق درآمد منطقه ۲ وجود ندارد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/llst

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا