مدیریت شهری

تحقق شعار «قم در مسیر تحول» توسط مدیریت شهری

عضو شورای شهر قم مطرح کرد:

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از ۳۸۴ پروژه در شهر قم گفت: این پروژه‌ها در راستای توسعه پایدار و بهبود زیرساخت‌های شهری قم اجرا شده و شعار «قم در مسیر تحول» را عملیاتی کرده است.
به گزارش ندای قم به نقل شهرنیوز، حسن طلایی در گفت‌وگویی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری قم با اشاره به پنجمین گام افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های شهری قم اظهار کرد: در آستانه دهمین سال جهاد تحول و در راستای تبیین دستاوردهای شهرداری قم، پنجمین گام از افتتاح پروژه‌های شهری قم به همت مجموعه مدیریت شهری شهرداری قم و شورای اسلامی شهر قم، با شعار قم در مسیر تحول، برداشته شده است.
وی افزود: امروز اقدامات خوبی در سطح شهر انجام شده و شاهد افتتاح و بهره‌برداری از ۳۸۴ پروژه کلان‌شهری در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، حمل‌ونقل و ترافیک، فناوری و هوشمندسازی، سرمایه‌گذاری، فرهنگی و اجتماعی و …با اعتباری بالغ‌بر ۸۰ هزار میلیارد ریال هستیم.
عضو شورای اسلامی شهرقم خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در راستای توسعه پایدار و بهبود زیرساخت‌های شهری قم اجرا شده و نقش مهمی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و گسترش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر خواهد داشت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ir2f

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا