تبلیغات و فضاسازی منسجم شهری در محرم و صفر
مدیرعامل سازمان سیما،منظر شهرداری قم خبرداد:

تبلیغات و فضاسازی منسجم شهری در محرم و صفر
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم از اجرای فضاسازی و تبلیغات منسجم در سطح شهر از ابتدای محرم و صفر خبر داد و گفت: بیش از ۷۰ اثر عکاسان قمی با شعار «انا علی العهد» در مسیرهای شهری اکران شده است.
به گزارش ندای قم به نقل از شهر نیوز ،پیام جوادیان عصر روزپنجشنبه با حضور در مسیر پیادهروی دلدادگان حسینی در بلوار پیامبراعظم(ص) اظهار کرد: با توجه به اهمیت فضاسازی ایام محرم و صفر، کمیته تبلیغات با همکاری ادارهکل روابط عمومی و سازمان فرهنگی شهرداری تشکیل شد و تبلیغات شهری به صورت منسجم و هماهنگ اجرا شد.
وی با تأکید بر جایگاه محرم و اربعین به عنوان نماد هویت شیعی و اسلامی افزود: ۳۰ المان بیرق در معابر اصلی شهر نصب شده که در ایام حزن و شهادت به رنگ مشکی و در سایر ایام با رنگهای دیگر خواهند بود. علاوه بر آن، ۱۵ بیرق در میدان آستانه و ۳۵ قاب شهر بزرگ در نقاط مختلف طراحی شده است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم امسال آغاز محرم و صفر با پایان دوران جنگ ۱۲ روزه همزمان شد و تلاش کردیم در فضاسازی به حماسه و شهادت توجه ویژه داشته باشیم و از اشعار حماسی استفاده شود.
وی با اشاره به وجود ۴۵ سازه بزرگ شهری گفت: تمام این سازهها از ابتدای محرم برای اطلاعرسانی و تبلیغات شهری با شعار واحد فعال شدند و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.