مدیریت شهری

تبریک شهردار به رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه جدید شورای اسلامی

با صدور پیامی صورت گرفت:

شهردار قم با صدور پیامی، آغاز فعالیت رئیس و هیئت‌رئیسه جدید شورای اسلامی شهر قم در آخرین سال شورای ششم را تبریک گفت.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، در پیام دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد آمده است:

امروز شهر قم با هماهنگی، همدلی و همکاری تمامی نهادها و دستگاه‌ها در مسیر تحول و توسعه قرار گرفته است و ان‌شاءالله به مدد امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و الطاف کریمه اهل‌بیت علیهاالسلام و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی به یک جهان شهر شیعی تبدیل خواهد شد. قطعاً این مهم بدون حمایت‌های مشفقانه و همدلی اعضای محترم شورای اسلامی شهر قم تحقق نخواهد یافت.

ازاین‌رو شهرداری قم با توکل بر خدای رحمان، دعای خیر ولی‌نعمتمان حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام با سوگند همدلی و تخصص محوری و تعهد، حول برنامه و سند چشم‌انداز در تمامی بخش‌ها، معاونت‌ها، مناطق هشتگانه، سازمان‌های تابعه و مراکز تحت پوشش همچون گذشته تمام جهد و تلاش خود را بر پایه قانون و بر مدار مصالح شهر مقدس قم برای ارتقای نام پرآوازه این شهر آسمانی معطوف داشته و از هیچ‌گونه همراهی در تسهیل امور نظارتی و سیاست‌گذاری کلان شورای اسلامی شهر فروگذار نخواهد کرد.

ضمن تبریک به ریاست محترم ، اعضای هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم و کمیسیون‌های تخصصی شورا در چهارمین سال فعالیت شورای ششم، از خداوند منان برای این عزیزان موفقیت و عافیت روز افزون را مسئلت دارم تا در کنار یکدیگر خدمت به مجاوران و زائران شهر کریمه اهل‌بیت علیهاالسلام را به سرانجام مقصود برسانیم.

سید مرتضی سقائیان نژاد-شهردار قم

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/tcpg

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا