مدیریت شهری

تابلوهای جدید هدایت مسیر تونل غدیر نصب شد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم:

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از خیابان جعفر طیار (ع) و ایجاد تغییرات در مسیر خروج خودروها از تونل غدیر، تابلوهای راهنمای مسیر جدید و مورد نیاز نصب شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
به گزارش ندای قم به نقل از شهرنیوز،علیرضا خلیلی در گفت‌وگویی با اشاره به اجرای عملیات نصب تابلوهای راهنمای مسیر جدید در تونل غدیر اظهار کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از خیابان جعفر طیار (ع) و ایجاد تغییرات در مسیر خروج خودروها از این تونل، تابلوهای راهنمای مسیر جدید و مورد نیاز نصب شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه نصب صحیح تابلوهای هدایت مسیر یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در بهبود جریان ترافیک است، افزود: به منظور آشکارسازی مسیر خودروها در این محور، ۱۳۵ مترمربع تابلوی هدایت مسیر بر روی بدنه پُل نصب شد.
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب نشدن پایه برای تابلوهای راهنمای مسیر در تونل غدیر به علت ارتفاع زیاد خبر داد و تصریح کرد: به علت وجود بعضی موانع، این عملیات برخلاف نصب تابلوهای عادی که به همراه پایه انجام می‌شود، به صورت بدون پایه و روی بدنه پل نصب شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/84cf

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا