مدیریت شهری

تأمین آب خام بوستان 1000 هکتاری قم از ۳ حلقه چاه و ۱۳ مخزن بتنی

رئیس اداره فضای سبز منطقه چهار شهرداری قم خبرداد:

رئیس اداره فضای سبز منطقه چهار شهرداری قم از تأمین آب خام بوستان هزار هکتاری از ۳ حلقه چاه و ۱۳ مخزن بتنی و پیش ساخته خبر داد و گفت: در بوستان هزار هکتاری که شامل ۹ بوستان بوده تا امروز بیش از ۳۰ کیلومتر لوله‌گذاری اصلی آب خام شده است.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری ، وحید امیرخانی در حاشیه برگزاری تور رسانه ای بازدید از اقدامات زیست محیطی استان، از تأمین آب فضای سبز بوستان هزار هکتاری از آب خام خبر داد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائل بوستان هزار هکتاری تأمین آب آن بود که آب این بوستان کاملا جداسازی شده و توسط آب خام آبیاری می‌شود.

وی از اجرای ۳۰ کیلومتر لوله‌گذاری اصلی آب خام در بوستان هزار هکتاری خبر داد و افزود: در بوستان هزار هکتاری که شامل ۹ بوستان است، تا امروز بیش از ۳۰ کیلومتر لوله‌گذاری اصلی آب خام شده و تنها در سرویس‌های بهداشتی و ظرف‌شویی‌ها از آب شرب شهری استفاده می‌شود.

رئیس اداره فضای سبز منطقه چهار شهرداری قم ادامه داد: آب خام بوستان از 3 حلقه چاه و ۱۳ مخزن بتنی و پیش‌ساخته با 9 ایستگاه پمپاژ تأمین می‌شود؛ همچنین باغ پرندگان نیز دارای سیستم تصفیه‌خانه مرکزی است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/29sz

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا