مدیریت شهری

تأثیرخانه موزه‌ها و المان‌های شهری در ساخت هویت انقلابی دینی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم مطرح کرد:

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به حضور پررنگ مردم قم در مناسبت‌های ملی و انقلابی گفت: امروز ساخت خانه موزه‌ها و المان‌ها توانسته تأثیر خوبی بر تقویت هویت دینی و انقلابی شهر داشته باشد و باید تمرکز خود را بر استفاده از این فرصت‌ها و بهره‌مندی از هنر قرار دهیم.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم ، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم که با موضوع هویت‌سازی برگزار شد اظهار داشت: حضور مردم انقلابی و دینی شهر قم در مناسبت‌های انقلابی، ملی و دینی قابل‌توجه است و هنوز هویت دینی و انقلابی پررنگی در شهر وجود دارد.

وی نگاه مقام معظم رهبری در مورد مردم و شهر قم را یادآوری کرد و افزود: مدیریت شهری دارای امکانات و فرصت‌های زیادی برای ساخت هویت بوده و ما می‌توانیم از این فرصت‌ها برای تحقق دغدغه‌ها و ایده‌های مقام معظم رهبری استفاده کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم تأکید کرد: امروز ساخت خانه موزه‌ها و المان‌ها توانسته تأثیر خوبی بر تقویت هویت دینی و انقلابی شهر داشته باشد و باید تمرکز خود را بر استفاده از این فرصت‌ها و بهره‌مندی از هنر قرار دهیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/tde9

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا