مدیریت شهری

بودجه سازمان توسعه و عمران شهرداری ۸۰ برابر شد

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم:

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از ۸۰ برابر شدن بودجه این سازمان در طول یک دهه گذشته و شکوفایی تخصصی و اجرایی آن خبر داد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، مسعود بخشی در گفت‌وگویی اظهار کرد: مواردی که سازمان توسعه و عمران به عنوان اصلی‌ترین متولی ساخت و ساز و اجرای پروژه‌های شاخص در شهرداری قم در حال پیگیری است متعدد هستند.

وی افزود: در مجموعه تولیدی معادن مختلف، کارخانه ساخت تولید جدول، ناوگان موتوری و در بخش ماشین آلات عمرانی قسمت‌های متنوعی دارد که تمام اینها در خدمت اجرای پروژه‌های شاخص شهر قرار می‌گیرند.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به سیر صعودی عملکرد سازمان ابراز داشت: تقریباً ۱۰ سال پیش و سال ۹۳ و ۹۴ بودجه سازمان توسعه و عمران حدود ۸ میلیارد تومان بود و امروز در سال ۱۴۰۳ سازمان ۶۵۰ میلیارد تومان وظیفه برای آن تعریف شده است.

بخشی ادامه داد: در آن سال‌ها عمده‌ترین فعالیت سازمان توسعه و عمران این بود که در برخی کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی با دستگاه‌های عمرانی، عملیات‌های خاکی جزئی انجام می‌داد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های شاخص و تقاطع‌های غیر همسطح، تونل‌ها و پارکینگ‌های طبقاتی در آن سال‌ها چندان ظهور و بروز نداشت گفت: بالاترین سرمایه سازمان امروز نه ابزار و تجهیزات که نیروی انسانی کنونی آن است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تصریح کرد: امروز هیچ پروژه‌ای نیست که تعریف شود و دوستان و متخصصین سازمان توسعه عمران تخصص انجام آن را نداشته باشند و این سرمایه به مراتب بالاتر از سرمایه‌های مادی سازمان است.

بخشی گفت: با توجه به سازوکاری که برای سازمان توسعه عمران پیرامون درآمد و هزینه تعریف شده است، تمام هم و غم مجموعه‌های فنی و تخصصی اجرای کار به شیوه کارآمد و بهینه است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/yonr

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا