مدیریت شهری

به‌روزرسانی اطلاعات در سیستم یکپارچه شهرسازی

معاون شهردار قم مطرح کرد:

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: اطلاعات و اسناد آرشیو الکترونیکی سامانه یکپارچه شهرسازی در حال به‌روزرسانی است.
به گزارش ندای قم به نقل از شهرنیوز،مجید متین‌فر در گفت‌گویی با اشاره به اهمیت شفافیت اطلاعات در نظام شهرسازی و املاک اظهار کرد: اسناد مربوط به هریک از املاک شهر قم در سامانه یکپارچه شهرسازی اسکن و بارگذاری شده است.
وی افزود: با این حال اقدام مستمر برای رفع نواقص و به‌روزرسانی اطلاعات املاک از جمله اسناد مرتبط به نقل و انتقالات و مصوبات کمیسیون ماده ۵ به صورت پیوسته انجام می‌شود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به نقش آرشیو الکترونیک در ارائه خدمات غیرحضوری و هوشمندسازی در شهرداری قم خاطرنشان کرد: سرعت به‌روزرسانی اطلاعات در مجموعه شهرداری قم قابل توجه است.
متین‌فر تصریح کرد: از آبان سال گذشته تا مهر سال جاری، ۱۳ هزار و ۷۷۲ پرونده در این سامانه اسکن و بارگذاری شده است و ساماندهی اطلاعات پرونده‌ها به صورت پوشه‌بندی مشخص، کنترل سطح دسترسی مدیران و کارشناسان به اطلاعات موجود در آرشیو الکترونیک به‌روزرسانی و خطاهای موجود رفع شده است.
و با اشاره به کاربردهای متفاوت اطلاعات موجود در آرشیو الکترونیک در بخش‌های مختلف ادارات از جمله شهرسازی، نوسازی، درآمد، املاک و کمیسیون ماده صد، تاکید کرد: نظارت بر فرایندهای شهرسازی الکترونیک به طور مؤثر و مداوم صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ia5s

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا