مدیریت شهری

بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح میدان نماز تا پایان سال

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خبرداد:

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز به‌عنوان یک طرح کلان حوزه حمل‌ونقل بااعتباری بالغ‌بر 96 میلیارد تومانی تا پایان سال جاری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی زاده در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز اظهار داشت: این پروژه مشکلات ترافیکی در محور و دسترسی محلی داشته که طی روزهای گذشته تکمیل این تقاطع غیرهمسطح شتاب و سرعت بیشتری به خود گرفته است.

وی با تأکید بر اجرای ۲۷۰ شمع در احداث این پروژه، اضافه کرد: دیوار سازی زیرگذر این تقاطع به پایان رسیده و تنها دو مرحله بتن‌ریزی اصلی پروژه باقی‌مانده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: ۴ پل اصلی منتهی به این طرح اجرایی شده و عملیات عمرانی نیز در هر چهار جبهه در حال انجام است.

به گفته وی، با تکمیل این طرح، بخش زیادی از اهداف مدیریت شهری در تکمیل رینگ‌های ترافیکی محقق و دسترسی بین مناطق در زمان کمتری انجام می‌گیرد.

حلوایی زاده یادآور شد: این طرح کلان حوزه حمل‌ونقل بااعتباری بالغ‌بر ۹۶ میلیارد تومانی تا پایان سال جاری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/u5ad

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا