مدیریت شهری

برگزاری گام پنجم افتتاح پروژه‌های شهری هم‌زمان با روز قم

مدیرکل ارتباطات و روابط‌عمومی شهرداری قم خبرداد:

مدیرکل ارتباطات و روابط‌عمومی شهرداری قم با بیان اینکه در روز قم گام پنجم افتتاح پروژه‌های شهری را خواهیم داشت، گفت: در این آیین ۳۴۶ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۸۰ هزار میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، مهدی کلانترزاده در نشست خبری تبیین ویژه برنامه‌های شهرداری قم به مناسبت روز قم و ایام سالروز ورود پر خیر و برکت و تمدن‌ساز حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم که در بیت‌النور برگزار شد، اظهار کرد: بیت‌النور یکی از عناصر هویتی شهر قم است.

وی با اشاره به اینکه این مکان ۱۷ روز محل اقامت حضرت معصومه (س) بوده است، افزود: دستگاه‌های مسئول و متولی باید به معرفی بیش‌تر این مکان مقدس به زبان‌های مختلف بپردازند.

مدیرکل ارتباطات و روابط‌عمومی شهرداری قم با بیان اینکه نام‌گذاری یک روز به نام یک شهر دارای فلسفه خاصی است، عنوان کرد: در روز قم باید به جلوه‌های مختلف این شهر از جمله جلوه مذهبی و دینی شهر قم، حوزه علمی و پژوهشی، فرهنگی، تاریخی و میراثی، هنری و ادبی پرداخته شود.

کلانترزاده با اشاره به اینکه پرداختن به جلوه‌های شهر قم در این مناسبت باید به‌صورت جدی دنبال شود، تصریح کرد: از جمله برنامه‌های اداره‌کل ارتباطات و روابط‌عمومی شهرداری قم در این ایام می‌توان به تبلیغات و فضاسازی، نصب ۱۳۰۰ مترمربع بنر در ۲۰۰ نقطه از شهر، ۲۷ هزار ثانیه اکران معرفی هویت قم در تلویزیون‌های شهری، تشکیل ستاد خبری، پویش‌های رسانه‌ای و تولیدات رسانه‌ای اشاره کرد.

وی با بیان اینکه سال جاری در روز قم گام پنجم افتتاح پروژه‌های شهری را خواهیم داشت، اضافه کرد: در این آئین ۳۴۶ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۸۰ هزار میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و روابط‌عمومی شهرداری قم با اشاره به اینکه ایام قم باید فرصتی برای دیدارهای مردمی باشد، ادامه داد: درهای اتاق مدیران شهرداری به‌ویژه مدیران مناطق بسته نبوده و این دیدارها تنها مربوط به روز قم نیست.

کلانترزاده با بیان اینکه نهمین دوره طرح ارتباطی شهروند پرسشگر و مدیر پاسخ‌گو را خواهیم داشت، گفت: تور روایت پیشرفت برای گروه‌های سنی و شغلی مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نشست مدیران و فعالان حوزه بین‌الملل را در این ایام خواهیم داشت، عنوان کرد: چهارمین مطالعات خواهرخواندگی‌ها و پیمان‌ها در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم از این دوره به‌عنوان مطالعات تکمیلی یاد کنیم.

مدیرکل ارتباطات و روابط‌عمومی شهرداری قم با بیان اینکه حضور در خانه ۱۰۰ شهید استان قم برنامه‌ریزی شده است، افزود: هشتمین دوره طرح کوچه‌های آسمانی در یادواره شهدای شهرداری قم طی این ایام برگزار می‌شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/qdm4

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا