مدیریت شهری

برگزاری مانور طرح عملیات زمستانی شهرداری قم

با حضور جمعی از مدیران استانی صورت گرفت :

مانور طرح عملیات زمستانی به همراه رونمایی از ماشین‌آلات خدمات شهری شهرداری قم با حضور جمعی از مدیران استانی، مسئولین شهری و نیروهای بخش‌های مختلف دستگاه‌های خدماتی استان قم برگزار شد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عومی شهرداری قم ، هم‌زمان با شروع فصل زمستان و افزایش برودت هوا و بارندگی‌ها مانور آمادگی عملیات زمستانی شهرداری قم برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این مانور که با حضور ملکی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم، سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر، اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان، سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان، سرهنگ صدفی سرپرست پلیس راهور استان، اصفهانیان مقدم معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری قم، بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم، مدیران مناطق شهرداری و جمعی دیگر از مدیران و مسئولین استانی و شهری و همچنین نیروهای دستگاه‌های مختلف خدماتی استان قم برگزار شد؛ از تعدادی ماشین‌آلات خدمات شهری نیز رونمایی شد.

این مانور به همت معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری قم و با شعار “شهر ایمن و مطلوب؛ با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و مشارکت شهروندان” و در مرکز پایش هوشمند و پشتیبانی ماشین‌آلات خدمات شهری برگزار شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/6hdv

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا