مدیریت شهری

برنامه‌های روز قم با شعار «قم، جهان‌شهر تمدنی اهل‌بیت (ع)» برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم:

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: عبارت «قم، جهان‌شهر تمدنی اهل بیت (ع)» به‌عنوان شعار محوری دهه فرهنگی شهر مقدس قم انتخاب شد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، سیدمحمد موسوی‌منش در نشست خبری تبیین ویژه‌برنامه‌های شهرداری قم به مناسبت روز قم و ایام سالروز ورود پر خیر و برکت و تمدن‌ساز حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم که در بیت‌النور برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های روز قم منحصر به یک روز نیست، بلکه یک دهه فرهنگی در قم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم برنامه‌های فرهنگی در تمام مناطق قم برگزار شود، افزود: عبارت قم جهان‌شهر تمدنی اهل بیت (ع) به‌عنوان شعار محوری دهه فرهنگی شهر مقدس قم انتخاب شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه بیش از ۱۴۰ برنامه با ۵۲ عنوان توسط شهرداری قم در مناطق هشت‌گانه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به غیر از این برنامه‌ها، طرح‌هایی نیز با همکاری مجموعه‌های مختلف از جمله حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

موسوی‌منش اضافه کرد: غبارروبی‌ها، دیدارها، رونمایی‌ها، افتتاح‌ها و جشن‌ها از جمله عناوین اصلی برنامه‌های دهه فرهنگی روز قم است.

وی از حرکت کاروان خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) در روز جمعه خبر داد و گفت: در این ایام شاهد برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی در بوستان‌ها با در نظر گرفتن مخاطبان خاص و عام خواهیم بود.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه در این برنامه‌ها به بانوان و دختران توجه ویژه شده است، خاطرنشان کرد: به هم‌زمانی بعضی برنامه‌ها از جمله روز نابینایان و ویژه‌برنامه برای این قشر از جامعه نیز توجه شده است.

موسوی‌منش گفت: جشن بزرگ ملکه ایران نیز پنج‌شنبه هفته جاری در میدان آستانه و با حضور چهره‌ها و شخصیت‌های ملی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/2rs1

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا