مدیریت شهری

بازگشایی معابر شهری با جهاد خادمان گمنام

تقدیر شورای شهر از خدمات شهرداری قم در بارش برف؛

اعضای شورای اسلامی شهر قم از خدمات و اقدامات شهرداری قم در مدیریت، بازگشایی و نظافت معابر شهری در بارش شدید برف تقدیر کردند.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، در هفتاد و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، اعضای این شورا از خدمات و اقدامات شهرداری قم در مدیریت، بازگشایی و نظافت معابر شهری در بارش شدید برف در 24 ساعت گذشته تقدیر کردند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم در این جلسه با بیان اینکه برگزاری مانور زمستانه شهرداری قم پیش از آغاز فصل زمستان، خیلی ارزشمند و سبب آمادگی کامل تجهیزات، امکانات و عوامل شد، اظهار داشت: با تلاش‌های بی‌وقفه و گمنام عوامل خدمات شهری شهرداری، در شب گذشته تمامی معابر شهری نمک‌پاشی، بازگشایی و در دسترس مردم قرار گرفت.

سید مجتبی سبحانی ثابت با تأکید بر اینکه یکی از ارزشمندترین اقدامات در شب گذشته، توأمان بودن بازگشایی‌ها، نمک‌پاشی‌ها و هدایت آب‌های سطحی با نظافت شهری بود، ابراز کرد: خادمان شهر به‌صورت چراغ خاموش و در گمنامی تا صبح در کنار اقدامات مربوط به بارش برف، بیش از 650 تن زباله را نیز جمع‌آوری و منتقل کردند تا نشان دهند ضمن توجه به بازگشایی معابر، به شهر بدون زباله بودن نیز توجه ویژه‌ای دارند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/32f9

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا