مدیریت شهری

بازگشایی جایگاه سوخت ترمینال مسافربری تا ۱۰ روز آینده

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم:

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: جایگاه سوخت ترمینال مسافربری شهرداری قم از یک ماه پیش در سامانه ستاد برای برون‌سپاری اعلام شده است و تا ۱۰ روز آینده شاهد بازگشایی این جایگاه خواهیم بود.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، محسن صادقی امینی در گفت‌وگویی با اشاره به جایگاه های سوخت CNG در سطح شهر اظهار کرد: شهرداری قم از سال های گذشته با محوریت استانداری نسبت به راه اندازی ۱۰ جایگاه CNG در شهر قم اقدام کرده است.

وی افزود: بیشتری تعداد جایگاه های CNG تحت مالکیت و مدیریت شهرداری قم بوده و ازسال‌های گذشته با متولی گری سازمان میادین شهرداری قم در حال خدمت‌رسانی است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری با اشاره به تعطیلی جایگاه‌های سوخت سطح شهر تصریح کرد: تعمیرات و بازسازی جایگاه‌های سوخت، مناقصه و برون‌سپاری جایگاه باتوجه به مباحث ایمنی و سلامت شهروندان لازم است تا به صورت متناوب نسبت به تعمیر جایگاه های سوخت اقدام کنیم.

صادقی‌امینی با اشاره به تعطیلی جایگاه سوخت ترمینال مسافربری شهرداری قم خاطرنشان کرد: این جایگاه اردیبهشت امسال برای بازسازی به مدت محدود تعطیل شد و پس از آن سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد که متولی‌گری جایگاه‌های سوخت از وظایف سازمان میادین شهرداری قم نیست و مشمول مالیات است.

وی با اشاره به اینکه طی جلساتی با مدیر کل امور شهری قول مساعدت برای حل این مسئله گرفته شد اضافه کرد: جایگاه سوخت ترمینال مسافر بری شهرداری قم از یک ماه پیش در سامانه ستاد جهت برون سپاری اعلام شده و تا ۱۰ روز آینده با برون سپاری این جایگاه شاهد بازگشایی این جایگاه خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری گفت: جایگاه سوخت بوستان علوی نیز راه‌اندازی شده است و امیدواریم با حل مسائل مالیاتی با محوریت استانداری شاهد استمرار فعالیت و خدمات رسانی به شهروندان باشیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wi2m

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا