مدیریت شهری

ایجاد زیرساخت‌ها درجمکران نیازمند حمایت ویژه است

شهردار قم:

شهردار قم با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت‌های با اهمیتی مانند پارکینگ‌های مورد نیاز در مسجد مقدس جمکران و توسعه بافت مسکونی اطراف مسجد نیازمند حمایت ویژه است گفت :در منطقه پنج شهرداری قم منابعی هست که می‌توان برای توسعه اطراف مسجد جمکران از آن استفاده کرد اما رفع موانع قانونی نیازمند همراهی نهادهای بالادستی است.
به گزارش ندای قم ،سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به اجرای برنامه‌های زیرساختی در سطح منطقه پنج، اظهار کرد: به منظور آماده‌سازی شهر برای ایام نیمه شعبان، ۳۰ عنوان برنامه از نیمه شعبان سال گذشته در دستور کار مجموعه مدیریت شهری منطقه پنج قرار گرفته است.
وی افزود: این اقدامات با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به زائران و شهروندان و ایجاد فضایی معنوی و مناسب برای برگزاری این ایام مبارک انجام شده است.
شهردار قم خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها شامل بهسازی و توسعه زیرساخت‌های شهری از جمله آسفالت معابر، جدول‌گذاری، احداث خیابان ظهور، افزایش سرویس‌های بهداشتی در بلوار پیامبر اعظم (ص) و بهسازی بوستان‌ها سطح منطقه است.
میزبانی نیمه شعبان نیازمند نگاه ملی است
سقائیان‌نژاد تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با سایر نهادها و سازمان‌های خدماتی همچون آب و برق انجام شده است تا چالش‌های زیرساختی و تاسیساتی در منطقه ۵ رفع شود.
وی با اشاره به اینکه جشن‌های نیمه شعبان در قم جنبه ملی و بین‌المللی دارد گفت: شهرداری قم در بسیاری از عرصه‌ها برای میزبانی شایسته تنها مانده است و نیاز داریم تا با نگاه ملی مشکلات این حوزه برطرف شود.
شهردار قم با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت‌های با اهمیتی مانند پارکینگ‌های مورد نیاز در مسجد مقدس جمکران و توسعه بافت مسکونی اطراف مسجد نیازمند حمایت ویژه است اضافه کرد: در منطقه پنج شهرداری قم منابعی هست که می‌توان برای توسعه اطراف مسجد جمکران از آن استفاده کرد اما رفع موانع قانونی نیازمند همراهی نهادهای بالادستی است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/pp5w

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا