اکران ۴۸۸۰ مترمربع تبلیغات محیطی و اطلاعرسانی برای کنگره ملی شهدا
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم خبرداد:
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: درمجموع فضاسازی انجامشده برای اطلاعرسانی و تبلیغات کنگره ملی شهدای استان قم در شهر توسط شهرداری عددی بالغبر 4880 مترمربع بوده و اقدامات انجامشده برای کنگره تنها بخشی از برنامه بلندمدت شهرداری در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت است.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، مهدی کلانترزاده در گفتوگویی ، با توجه به برگزاری اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان قم روز پنجشنبه ۲۶ آبان ماه در مسجد مقدس جمکران اهم اقدامات شهرداری را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: یکی از اولویتهای شهرداری قم در چند ماه گذشته برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدا استان بوده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم اقدامات انجامشده در فضاسازی محیطی و تبلیغات برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: در روزهای پایانی برگزاری کنگره ملی شهدا هستیم و برگزاری کنگره در این شرایط اجتماعی باید بیشترین بازتاب را در جامعه داشته باشد.
وی ادامه داد: ۵۰ سازه تبلیغاتی به مساحت ۶۰۰ مترمربع ، ۴۰۰ عدد آویز به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع، ۱۲ سازه به مساحت ۸۵۲ مترمربع بر روی عرشه پل و بیلبورد برای اطلاعرسانی کنگره اجراشده است.
کلانترزاده تصریح کرد: همچنین بنرهای فضاسازی و تبلیغی کنگره به مساحت ۹۰۳ مترمربع بهصورت پرتابل، آویز، عرشه پل و بیلبورد در سطح شهر نصبشده و از ۳۰ ایستگاه اتوبوس به مساحت۱۲۰ مترمربع نیز برای نصب بنرهای فضاسازی و اطلاعرسانی کنگره استفادهشده است.
وی مجموع فضاسازی انجامشده برای اطلاعرسانی و تبلیغات کنگره در شهر را عددی بالغبر ۴۸۸۰ مترمربع اعلام کرد و یادآور شد: همچنین ۱۴۰۵ مترمربع پرتابل، آویز، عرشه پل، بیلبورد بنرهای اطلاعرسانی برای برنامههای جانبی کنگره و یادوارههای مختلف نیز در شهر اجراشده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم در ادامه برخی اقدامات رسانهای شهرداری را بیان و از ساخت ۲۴ استوری موشن خبر داد و مطرح کرد: تولید محتوا در فضای مجازی یکی از برنامه مهم در حوزه فرهنگی بوده که در این بخش نیز دو کلیپ آنونس دعوت به کنگره و چالش خیابانی نیز ساختهشده است.
وی همچنین انتشار ۳۵ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس و شهدا در شهرداری قم را نیز یادآور شد و گفت: علاوه بر این ۳۵ عنوان کتاب شهرداری در چاپ و نشر ۵۰ عنوان کتاب دیگر نیز مشارکت فعال داشته و از ساخت فیلم و مستندهای مرتبط با کنگره در این حوزه نیز حمایت کرده است.
کلانترزاده در پایان تأکید کرد: امروز نتیجه عدم اجرا و در اولویت قرار نداشتن کارهای فرهنگی در جامعه دیده میشود و باید برای ارتقاء فرهنگ اسلامی ایرانی در کشور برنامهریزی بلندمدت داشته باشیم و البته برای شهر قم با توجه به جایگاه این شهر در کشور و دغدغههای مقام معظم رهبری باید با جدیت بیشتری کار کرد.