مدیریت شهری

انجام ۱۶ هزار مترمکعب بتن‌ریزی در پروژه تقاطع محور فردوسی و صدوقی

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خبر داد:

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از انجام ۱۶ هزار متر مکعب بتن‌ریزی در اجرای پروژه تقاطع خیابان ۴۵ صدوق به بلوار فردوسی خبر داد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری،مسعود بخشی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در اجرای پروژه‌های شهری چند شاخص مهم از جمله هزینه، کیفیت و زمان بندی اجرا بسیار مهم است که درباره پروژه تقاطع غیر همسطح محور فردوسی و بلوار آیت الله صدوقی تلاش کردیم تا تمام این موارد انجام شود.

وی افزود: یکی از مشکلات اجرایی این پروژه همزمان شدن مراحل پایانی با فصل گرم سال و کمبود برق بود که تولید بتن را دچار مشکل می‌کرد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ادامه داد: در زمانی که پروژه صدوقی ۴ هزار مترمکعب بتن‌ریزی نیاز داشت این مشکلات تأمین سیمان و بتن افزایش یافت.

در این خصوص تدبیرهای لازم موجب شد تا پروژه به دلیل نبود سیمان دو ماه متوقف نشود. بخشی با تاکید بر اینکه سازه پروژه تمام شده و کل پروژه تا ۹۶ درصد پیشرفت داشته است، گفت: این پروژه در روزهای آینده به تمام می‌رسد و نیمه دوم سال شهروندان می‌توانند از این پل استفاده کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های فنی این تقاطع غیر همسطح افزود: بتن‌ریزی این پروژه ۱۶ هزار مترمکعب بود و هزار و ۷۰۰ تن میلگرد در آن استفاده شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به اینکه قرارداد اجرای این پروژه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بود گفت: این پروژه یکی از هفت فقره پروژه شاخص دو سال اخیر بود که به سازمان توسعه و عمران محول شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/tuv7

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا