مدیریت شهری

انجام معاملات شهرداری قم به صورت مکانیزه

مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم :

مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم از ثبت و انجام مکانیزه تمام معاملات توسط شهرداری قم و سازمان‌های تابعه خبر داد و گفت: انجام این امر موجب ایجاد وحدت رویه، تسریع در انجام امور، شفاف بودن انجام معاملات و کاهش خطای انسانی می‌شود.
به گزارش ندای قم به نقل از شهرنیوز،حامد یاوری فر در گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی انجام شده و ایجاد بستر لازم امکان انجام تمام معاملات متوسط سازمان‌های تابعه شهرداری از طریق سامانه معاملات شهرداری (سامه) امکان‌پذیر است.
وی افزود: انجام این امر موجب ایجاد وحدت رویه، تسریع در انجام امور، شفاف بودن انجام معاملات، کاهش خطای انسانی، امکان تحلیل و بررسی بهتر فرایندهای معاملاتی و افزایش کیفیت معاملات و کاهش قیمت شده است.
مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم با اشاره به قراردادهای مهم اخیر شهرداری قم خاطرنشان کرد: انجام مناقصات خرید، نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی سامانه‌های ثبت تخلف و سامانه‌های پلاک خوان مربوط به حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک با توجه به مطالعات و بررسی‌های انجام شده در حوزه معاونت طی سه مناقصه به صورت دو مرحله، با ارزیابی کیفی شرکت کنندگان و ارزیابی فنی مشخصات ارائه شده توسط مناقصه گران و ارزیابی مالی پیشنهادها انجام شد.
یاوری فر تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۸ مناقصه مربوط به حوزه معاونت فنی و عمرانی در جلسات کمیسیون موضوع ماده ۱۳ آئین‌نامه معاملاتی بررسی و تصمیم گیری شده است.
وی اضافه کرد: این مناقصات به صورت یک مرحله‌ای و دو مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی انجام شده و در موارد لزوم اسناد شرکت جهت ارزیابی به کمیته فنی و بازرگانی ارجاع شده است.
مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم با بیان اینکه بازگشایی پاکت‌های ۹ مناقصه در جلسات کمیسیون معاملات عمده تیر از دیگر فعالیت‌های انجام شده در سال جاری است، گفت: با برگزاری چهار جلسه کمیسیون معاملات عمده در تیر، ۹ مناقصه مربوط به حوزه‌های فنی و عمرانی، مالی و اقتصادی، خدمات شهری و برنامه ریزی و منابع انسانی در جلسات وفق سامانه ستاد مطرح و مورد بررسی اعضای کمیسیون مناقصات قرار گرفت.
یاوری‌فر ادامه داد: این مناقصات به صورت یک مرحله‌ای و دو مرحله‌ای انجام شده است و طی آن در مجموع ۱۵۹ شرکت نسبت به دریافت اسناد اقدام کرده‌اند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/sx2o

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا