مدیریت شهری

امکان ثبت درخواست شهرسازی با اطلاعات وکیل مالک در سامانه قمیار

رئیس اداره کنترل و نظارت بر شهرسازی الکترونیک شهرداری قم:

با همکاری معاونت شهرسازی شهرداری قم و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، امکان ثبت درخواست‌های شهرسازی از طریق وکیل اشخاص حقیقی و حقوقی یا نماینده قانونی شرکت‌ها در سامانه قمیار فراهم شده است.
به گزارش ندای قم ،سید محمود حاجی میر رحیمی، رئیس اداره کنترل و نظارت بر شهرسازی الکترونیک شهرداری قم، در گفتگو با خبرنگار شهرنیوز از همکاری با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم برای بهبود قابلیت های سامانه قمیار خبر داد و اظهار کرد: این تغییرات با هدف تسهیل در ارائه خدمات و رفع مشکلات احتمالی انجام شده است.
وی افزود: از این پس، به شرط احراز مالکیت و وکالت‌نامه، وکلای اشخاص حقیقی و حقوقی و نمایندگان قانونی شرکت‌ها نیز می‌توانند با استفاده از کارتابل شخصی خود، درخواست‌های شهرسازی مانند صدور پروانه احداث بنا، استعلامات شهرسازی، گواهی عدم خلاف و پایان کار را ثبت و پیگیری کنند.
رئیس اداره کنترل و نظارت بر شهرسازی الکترونیک شهرداری قم گفت: برای ثبت درخواست از سوی وکیل و یانماینده ، اطلاعاتی همچون نوع و شماره و تاریخ وکالت‌نامه یا معرفی نامه و همچنین جزئیات هویتی وکیل نیاز است.
وی ادامه داد: این قابلیت جدید به ویژه برای مواقعی که مالک دسترسی به سامانه ندارد یا در دسترس نیست، طراحی شده و گامی مهم در راستای بهبود فرآیندهای اداری و ارائه خدمات الکترونیکی در شهرداری قم به شمار می‌آید.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/72mb

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا