مدیریت شهری

امضای تفاهم‌نامه همکاری با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی

سرپرست مدیریت نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم خبرداد:

سرپرست مدیریت نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم از امضای تفاهم‌نامه همکاری گروه پژوهشی با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی قم خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه همکاری گروه پژوهش با بنیاد نخبگان قم نیز صورت گرفته است.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد مداحی هرندی در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت توجه به اقدامات پژوهشی اظهار داشت: پروژه‌ها و مقالات پژوهشی نقش مهمی در مجموعه‌های بزرگی مانند شهرداری داشته و در سال‌های گذشته تلاش شده که با برنامه‌های پژوهشی، مدیریت بهتری بر فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری قم صورت گیرد.

وی از امضای تفاهم‌نامه همکاری گروه پژوهشی با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی قم خبر داد و افزود: تفاهم‌نامه همکاری گروه پژوهش با بنیاد نخبگان قم نیز صورت گرفته است.

سرپرست مدیریت نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم ادامه داد: انعقاد قرارداد مطالعاتی با ادارات بودجه، درآمد و ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم نیز در این زمینه انجام‌شده است.

وی با اشاره به حمایت از پایان‌نامه‌ها، کتاب‌ها و مقالات علمی کارکنان شهرداری قم عنوان کرد: در راستای رفع مشکلات و کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌های مردمی با مجموعه شهرداری، این آمادگی برای استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی در شهرداری قم وجود دارد

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wtb2

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا