مدیریت شهری

افزایش 10 درصدی جابجایی مسافر با ناوگان عمومی جاده ای

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم خبرداد:

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از افزایش10درصدی جابجایی مسافربا ناوگان عمومی، درشش ماهه نخست سالجاری از استان قم خبرداد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، علیرضا اسدی در گفت و گویی اظهار داشت:درشش ماهه نخست سالجاری بیش از یک میلیون و 182 هزار نفر، از استان قم با ناوگان عمومی جابجا شده اند که درمقایسه با تعداد مسافر جابجا شده درمدت مشابه سال گذشته ( افزون بر یک میلیون و 61 هزار نفر )، 10 درصد رشد داشته است.

اسدی با بیان اینکه جابه‌جایی این تعداد مسافر( یک میلیون و 182 هزار نفر) درشش ماهه نخست امسال درقالب 68 هزار و 300 سفر انجام شده تصریح کرد:با توجه به تعداد مسافر جابجا شده طی مدت مشابه سال گذشته( بیش از یک میلیون و 61 هزار نفر) که درقالب 66 هزار سفر بوده، شاهد رشد 3.5 درصد سفرها دربازه زمان اعلامی هستیم.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم در بخش دیگری از این خبر به تعداد زائراعزامی با ناوگان عمومی طی ایام اربعین حسینی ع به مرزهای چهارگانه با کشور عراق درسالجاری اشاره و یادآورشد: طی بازه زمانی یکماهه سفرهای اربعین دراستان قم( 16 مرداد لغایت 16 شهریورماه 1403)، افزون بر 59 هزار نفر از طریق ناوگان عمومی به مرزهای اربعینی کشور اعزام و طی همین مدت بیش از22 هزار و 380 نفر زائر نیز  به مشهد مقدس اعزام شده اند.

علیرضا اسدی اظهار کرد:درحال حاضر، 40 شرکت حمل‌ونقل مسافر، 600 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی ( اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه) و درمجموع یک هزارنفر راننده در بخش حمل‌ونقل مسافر استان قم به فعالیت مشغول هستند

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/t1fb

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا