مدیریت شهری

افزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر به نفع مردم و شهر است

عضو شورای شهر قم:

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر منافع مردم و شهر در افزایش سرمایه‌گذاری در بانک شهر گفت: این افزایش سرمایه باعث می‌شود شهرداری قم جایگاه خود را در بین سرمایه‌داران در بانک شهر حفظ کند.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، مجید اخوان در یکصد و سی و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، در زمان مطرح‌شدن افزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر اظهار داشت: در حال حاضر سرمایه شهرداری قم در بانک شهر حدود ۷ درصد است که باتوجه‌به افزایش سرمایه سایر شهرها، نیاز است شهرداری قم نیز سرمایه خود را افزایش دهد.

وی به لایحه سرمایه‌گذاری شهرداری به مبلغ ۴۸۰ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: این افزایش سرمایه باعث می‌شود شهرداری قم جایگاه خود را در بین سرمایه‌داران در بانک شهر حفظ کند و در این افزایش منابع شهر و شهروندان به‌دقت دیده‌شده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: باتوجه‌ به خدماتی که بانک شهر به شهرداری قم ارائه می‌دهد و ارزش‌افزوده ایجاد شده این مبلغ قابل‌قبول بوده و در بررسی انجام شده صورت‌های مالی و سودها با جزئیات بررسی شده است.

وی در پایان یادآور شد: برای تأمین منابع مالی این سرمایه‌گذاری قرار است ۳۰۰ میلیارد تومان از بانک شهر و ۱۰۰ میلیارد تومان از بانک ملی تسهیلات دریافت شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wo41

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا