مدیریت شهری

افتتاح ۲ تقاطع غیرهمسطح تا پایان سال

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم خبر داد:

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم از افتتاح روگذر بلوار سردار سلیمانی و تقاطع غیر همسطح فردوسی و صدوقی تا پایان سال خبر داد.
به گزارش ندای قم از شهرنیوز، سومین جلسه از سلسله‌نشست‌های گفتگوی بی‌واسطه مدیران شهرداری با مردم در مسجد امام رضا (ع) واقع در خیابان سی متری قائم با حضور پررنگ اهالی محل برگزار شد.
علیرضا اقبالیان، مدیر منطقه ۴ شهرداری قم در این نشست ضمن تبریک به مناسبت حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: منطقه ۴ گسترده‌ترین منطقه شهرداری شهر قم است و به همین خاطر بیشتر خدمات را ما به شهروندان و حتی زائران ارائه می‌دهیم وی افزود: ما سعی کردیم سرانه فضای سبز را توسعه دهیم و به‌ازای هر نفر از ١۴ مترمربع به ۳۲ مترمربع توسعه دادیم که از موارد قابل‌اشاره به‌صورت نمونه حدفاصل میدان مفید تا بلوار آیت‌الله بروجردی است.
مدیر منطقه ۴ شهرداری قم با بیان اینکه شهر قم به لحاظ سرانه فضای سبز در جایگاه خوبی قرار دارد، تأکید کرد: در مدیریت شهری سعی کردیم با ایجاد فضاهای سبز شهر با نشاطی داشته باشیم و هم اکنون ۱۲۸ بوستان کوچک و بزرگ در منطقه ۴ در دسترس مردم است.
اقبالیان ابراز داشت: از جمله پروژه‌های عمرانی مهم در دست اتمام فاز پنجم خیابان عمار یاسر است که حرم مطهر را به خیابان فاطمی، جمهوری و میدان سپاه متصل خواهد کرد.
وی به دیگر پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری از جمله پل شهید صدوقی که خیابان فردوسی را به میدان ارتش متصل می‌کند و همچنین پل نیک‌اندیش که بلوار غدیر را به جاده اراک متصل می‌کند اشاره کرد و گفت: با اتمام این پروژه‌ها ترددها به طرز چشمگیری تسهیل خواهد شد.
گفتنی است بعد از پایان مراسم علیرضا اقبالیان در گفتگوی صمیمانه و چهره‌به‌چهره با شهروندان، در جریان مشکلات شهروندان قرار گرفت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/g81e

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا