مدیریت شهری

استفاده از نظرات کارشناسان در تهیه طرح‌های کاشت

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مطرح کرد:

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بر استفاده از مشاوره کارشناسی تمامی کارشناسان فضای سبز در تهیه طرح‌های کاشت تأکید کرد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با تأکید بر استفاده از مشاوره کارشناسی کل تیم فضای سبز در تهیه طرح‌های کاشت اظهار کرد: با توجه به اینکه در فضای سبز شهر قم کارشناسان بسیار خوبی داریم که صاحب‌تجربه و تخصص کافی در تهیه طرح‌های کاشت هستند ولی رویکرد ما این است که از توان و پتانسیل فنی و تخصصی آن‌ها در این حوزه بهره ببریم.

وی گفت: به همین منظور در واحد طراحی، این رویکرد فعال‌شده که قبل از تهیه طرح کاشت جلساتی در حوزه فضای سبز هر منطقه با حضور رئیس فضای سبز و کارشناس ناحیه برگزار کرده و نظرات و پیشنهادات برای طرح کاشت اخذ شده و در سازمان به مشورت گذاشته‌شده و نهایتاً مجدداً جلسات اصلاحی برگزارشده و طرح نهایی برای ارائه به کارگروه طراحی و توسعه فضای سبز آماده می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر اینکه در این کارگروه با حضور مسئولان مربوطه بهترین طرح کاشت مصوب می‌شود خاطرنشان کرد: تلاش داریم با طی این مسیر طرح‌های کاشت پایدار با هزینه حداقلی و بیشترین حجم زیبایی منظر ایجاد کنیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/jupm

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا