مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: در سال گذشته بالغ بر 13 هزار تماس با سامانه 137 شهرداری قم برقرار شده که مرتبط با عملکرد دیگر نهادها بوده و شهروندان از طریق این سامانه به دستگاههای متولی راهنمایی شدند.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، مهدی کلانترزاده در گفت وگویی با اشاره به پاسخگویی سامانه 137 شهرداری به تماسهای مرتبط با دیگر دستگاهها و نهادها اظهار داشت: در سال 1401 تعداد 3 هزار و 994 تماس مربوط به مجموعه پلیس داشتیم که شهروندان در این بخش راهنمایی شدند.
وی تصریح کرد: همچنین در سال گذشته 3 هزار و 203 تماس جهت راهنمایی به اداره برق و 2 هزار و 255 تماس راهنمایی به آب و فاضلاب و هزار و 70 تماس ویژه اسکان فرهنگیان و 611 تماس مختص اداره راه و شهرسازی داشتهایم.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم عنوان کرد: در این مدت برای راهنمایی جهت اداره بهداشت تعداد 555 تماس و برای اداره مخابرات نیز 551 تماس و ویژه آموزش و پرورش، 359 تماس و برای اداره بازرگانی تعداد 264 تماس ثبت شده است.
وی بیان کرد: تعداد تماس شهروندان جهت راهنمایی به اداره گاز تعداد 222 و اداره پست، 177 تماس و اتاق اصناف نیز 118 تماس و برای دامپزشکی تعداد 114 تماس و ویژه استانداری 97 تماس و اوقاف نیز 93 تماس در این مدت ثبت شد.