مدیریت شهری

ارائه ۴ میلیون و ۳۳۰ هزار نفر ساعت خدمات ورزشی تفریحی به شهروندان

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خبرداد:

معاون ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از ارائه 4 میلیون و 330 هزار نفر ساعت  خدمات ورزشی تفریحی به شهروندان در مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری قم خبر داد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، حمیدرضا داودی در گفت‌وگویی با اشاره به ساخت ۷ مجموعه فرهنگی و ورزشی طی چند سال گذشته توسط شهرداری قم اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری قم در ۱۹ مکان ورزشی به شهروندان خدمات ورزشی و تفریحی ارائه می‌کند که ۷ مجموعه ورزشی در دوران مدیریت دکتر سقاییان نژاد ساخته‌شده است.

وی کاربری مجموعه‌های ورزشی را مورد ارزیابی قرار داد و افزود: ۷ مجموعه فرهنگی ورزشی نوساز دارای یک سالن بازی‌های توپی بوده و بعضی از مجموعه‌ها تا ۵ سالن بازی‌های بدون توپ نیز دارند که در اختیار شهروندان در تمام مناطق قرارگرفته است.

معاون ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر ۷ مجموعه فرهنگی ورزشی، ۳ زمین چمن مصنوعی، یک آکادمی تنیس، یک سالن ورزش‌های رزمی، ۴ سوله بحران و یک پیست اسکیت در اختیار شهروندان است.

وی مجموع خدماتی که به شهروندان ارائه می‌شود را محاسبه کرد و گفت: در مجموع یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ساعت خدمات ورزشی و تفریحی در مجموعه‌های شهرداری ارائه می‌شود.

داودی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست شهرداری در تقویت محلات و مساجد، ۵ ایستگاه نشاط در مساجد نیز به فوتبال دستی، دارت و میز پینگ‌پنگ مجهز است که به ۲۰۰ هزار ساعت نفر خدمات می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین ۴۰ زمین ورزشی روباز در بوستان‌ها نیز با  ۷۳۰ هزار نفر ساعت خدمات در کنار ست‌های ورزشی داخل بوستان‌ها که ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر ساعت خدمات می‌دهد،‌ فعال هستند.

معاون ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم یادآور شد: تمام ۱۹ مکان ورزشی در اختیار شهرداری در مجموع ۴ میلیون و ۳۳۰ هزار نفر ساعت خدمات به شهروندان ارائه می‌دهد که امیدواریم شهروندان از این فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کنند.

وی در پایان تأکید کرد: استفاده از خدمات ورزشی و تفریحی در افزایش کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد نشاط اجتماعی تأثیر بسزایی داشته و امیدواریم با توجه به ساخت مجموعه‌های ورزشی در تمام مناطق فرهنگ ورزش و سلامتی در جامعه رشد کند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/pev4

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا