مدیریت شهری

ارائه خدمات به 6000 نفر مسافر به‌صورت روزانه در پایانه‌های مسافربری

در بازدید معاون شهردار از سازمان پایانه‌های مسافربری قم مطرح شد؛

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از روند و نحوه خدمات‌رسانی به مسافرین در پایانه‌ها بازدید کرد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، مجید محمدرضاخانی به همراه علی‌اصغر آمده مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم از قسمت‌های اداری پایانه‌ها و وضعیت کارکنان و ارائه خدمات کارکنان در سازمان بازدید کردند.

با توجه به ایام پیک مسافر و مسافرت‌ها، از نحوه خدمات‌رسانی به مسافرین و شرکت‌های حمل‌ونقلی و غیر حمل‌ونقلی بازدید و زین‌العابدین قراچورلوی مدیرعامل سازمان پایانه‌ها گزارشی از روند فعالیتی سازمان ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در این ایام ۵ پایانه و پارک‌سوار به‌صورت شبانه‌روزی به مسافرین خدمات ارائه می‌کنند، اظهار داشت: روزانه بالغ‌بر ۶ هزار نفر مسافر در این ایام از خدمات پایانه‌ها بهره‌مند می‌شود.

معاون شهردار از نقاط مختلف پایانه‌ها از خدمات بوستان پایانه مرکزی، خوابگاه رانندگان، اتاق مادر و کودک ، اتاق بازی کودکان، سالن انتظار مسافر، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بازدید کردند.

رضاخانی همچنین در پایان بازدید با مسافرین و مدیران شرکت‌های حمل‌ونقلی گفتگویی داشته و پیشنهادات و نظرات آن‌ها را شنید.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/nlgp

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا