مدیریت شهری

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به تملک اراضی

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم خبرداد:

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم از پیش‌بینی ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از بودجه سال جاری منطقه برای اجرای پروژه‌های تملک خبر داد و گفت: در سال جاری هشت پروژه تملک در دستور کار مجموعه شهرداری قم قرار گرفته است.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، سید رضا حسینی در گفت‌وگویی با اشاره به پروژه‌های منطقه دو اظهار کرد: به منظور تملک و اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه دو شهرداری قم، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از بودجه سال جاری برای پروژه‌های تملک اختصاص یافت.

وی از بازگشایی خیابان عرفان و همایی فصیح خبر داد و افزود: اعتبار پیش‌بینی شده برای بازگشایی خیابان عرفان و همایی فصیح بالغ بر پنج میلیارد تومان است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم با بیان اینکه در سال جاری هشت پروژه تملک در سطح منطقه پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: تملک املاک بلوار جلال آل احمد، تملک املاک بلوار جمهوری، تملک املاک بلوار شهید سلیمانی، تملک املاک شهید سلیمانی، تملک املاک حریم کمربندی، تملک گلوگاه معابر کمتر توسعه یافته از جمله پروژه‌هایی است که در دستور کار مجموعه شهرداری قم قرار گرفته است.

حسینی با اشاره به ارتقای فضای سبز در محلات کم برخوردار منطقه خاطرنشان کرد: تملک باغات و فضای سبز در محلات هدف بازآفرینی شهری و سکونتگاه‌های غیر رسمی منطقه دو از دیگر پروژه‌هایی است که در سال جاری اجرایی می‌شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/m6lj

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا