مدیریت شهری

احداث بوستان خورشید وبهسازی و زیباسازی مبادی ورودی

مدیر منطقه شش شهرداری قم مطرح کرد:

مدیر منطقه شش شهرداری قم با اشاره به ساماندهی سیما و منظر شهری منطقه و ارتقای سطح خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، از انجام پروژه‌های خدماتی و فضای سبز بر اساس بودجه مصوب خبر داد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عومی شهرداری قم ، احمد ترکمن با بیان هدف توزیع عادلانه بودجه و امکانات شهری در مناطق و نواحی شهری، از اجرای پروژه‌های خدمات شهری و سیما منظر با اعتباری بالغ‌بر ۹۹ میلیارد ریال در منطقه شش خبر داد.

وی افزود: با توجه به مصوبات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مبنی بر ارتقای رفاه عمومی ساکنین مناطق، توسعه پارک‌ها و فضای سبز و توزیع عادلانه بودجه و امکانات شهری بر اساس بودجه مصوب، پروژه‌های خدمات شهری در مرحله اجرایی و عملیاتی است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم ابراز کرد: زیباسازی مبادی ورودی شهر نیز ازجمله سیاست‌های محوری مدیریت شهری است که اجرای نقش برجسته زیرگذر سلام در این راستا انجام می‌گیرد.

وی گفت: یکی از کمبودهای منطقه پایین بودن سرانه فضای سبز بوده که تلاش‌های فراوانی برای تملک املاک در راستای ایجاد فضای سبز و توسعه فضای سبز صورت گرفته که نیازمند مشارکت و یاری شهروندان است.

وی پروژه‌های حوزه فضای سبز منطقه را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: احداث بوستان خورشید در بلوار حمزه سیدالشهدا(ع) و بوستان شکوه در خیابان شهید مطهری، خرید و نصب وسایل بازی کودکان، ست‌های ورزشی، بهسازی و ساماندهی بوستان‌های سطح منطقه از اقدامات سال جاری منطقه است.

ترکمن اضافه کرد: احداث و توسعه بوستان بانوان نقش بسزایی در سلامت روحی و جسمی و غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان و مادران دارد و ازاین‌رو توسعه و افزایش پارک بانوان در سایر مناطق و نواحی نیز در دستور کار برنامه ریزان و مدیران شهری قرار دارد که در حال حاضر دو بوستان بانوان در منطقه آماده خدمات‌رسانی است.

وی در پایان تأکید کرد: اجرای نقاشی دیواری سطح منطقه، دیواره نگاری چهره شهدا، نورپردازی تقاطع‌های غیر همسطح منطق نیز از دیگر پروژه‌های اساسی شهرداری است که در بودجه مصوب خدماتی لحاظ شده و جزو طرح‌های اولویت‌دار شهرداری است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/sjnr

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا